Τις ώρες της μοναξιάς σου θα ρθω να κλέψω.Τα λόγια σου θα πάρω με φιλιά να στα δέσω. Κι όταν τα μάτια μας ενωθούν στο βλέμμα, τότε τα κορμιά μας θα γίνουν ένα, οι καρδιές θα χτυπούν σ έξτρα ρυθμούς. Εσύ μόνο θα το ζεις και θα μ ακούς. Από σήμερα βράδυ δε θα σαι πια μόνη, συντροφιά σου θα έχεις εμένα και μόνο, τη μοναξιά σου έκλεψα μαζί με το φεγγάρι, μην έρθει το ξημέρωμα και η αυγή να σε πάρει. Η ζωή μας είναι ένας μαγικός κήπος γεμάτος αναμνήσεις όνειρα κι ελπίδες. Όταν χάσουμε κάτι από αυτά τότε η ζωή χάνει την ομορφιά της κι εμείς χάνουμε την αίσθηση της διαφορετικότητας της. Μπορούμε όμως να κοιτάξουμε ψηλά για ακόμη μια μέρα και να αφήσουμε τ' όνειρα να μας παρασύρουν για άλλη μια φορά!

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου