Η χώρα μου... Φαιδρα Καψωμενακη.

Ανθεκτικό σκαρί η χώρα μου !
Το λένε ηλιογέννητη
το βάφτισε ο ήλιος ....

Το θωρούσα σαν ξεκινούσε απ το νησί των λουλουδιών
να αρμενίζει ανέμελα στην γαλανή την θάλασσα
με τα κατάρτια του γυμνά να αυθαδιάζουν ,στου
ήλιου την φωτιά ,σκαρί αγέρωχο, 
σκληρό,διπλά ευτυχισμένο ..
και πως εφούσκωνε πανιά ,περήφανα 
και χαίρονταν τα χάδια του ανέμου !
γλυστρούσε και χανότανε στο απέραντο γαλάζιο,
καΐκι καλοτάξιδο,σκαρί δοκιμασμένο...
,του φώναζε ο άνεμος ,του μίλαγε ο ήλιος !

Για πές μου ηλιογέννητη
πόσοι λαθρεπιβάτες τάχατες ,χωρούν στην ξενοιασιά, 
στου ονείρου το ταξίδι?
Και γω που δεν εζήλευα μα μόνο καρτερούσα 
γλυκά μονολογούσα!
Αχ θα μείνω εδώ ! Να σε θωρώ!
Πως τα γαλάζια κύματα η πλώρη σου ανοίγει 
παρέα με το φώς του ήλιου ,του ουρανού 
του ανέμου το τραγούδι !

Να σε θωρώ στα ασημένια τα νερά ,
αγκαλιά ,με το ασημί του φεγγαριού ,
χίλια φιλιά των αστεριών
και ένα κόσμο μυστικό στης νύκτας την μαγεία ...
να εύχονται : καλό ταξίδι ηλιόγεννη
καλό ταξίδι στην ζωή
στου χρόνου το γαλάζιο ...
Και μια γοργόνα ,μια θεά
να αρχίζει το τραγούδι !!

Θάλασσα μυριόκαλη
και μυριοκυματούσα
καράβι κάνω την καρδιά
και φάρο τα φιλιά μου
να στείλω με το κύμα σου
μήνυμα στον καλό μου
μην τον πλανέψει η ξενιτιά
και να τον φέρεις πίσω !!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου