Eχει Γίνει Ένας Φοβερός Εθισμός... Μάρω Πετρίνα.

Δεν μπορώ να συγκεντρωθώ
Δεν μπορώ να αμυνθώ
Μου έχει κατακτήσει, κλέψει την ζωή μου ...
Έκανα ένα τεράστιο λάθος όταν έκανα την επιλογή 
να το δοκιμάσω. Δεν μου φταίει άλλος κανείς ...
Παίρνω όλη την ευθύνη στους ώμους μου ...
Πήρα άλλους στο λαιμό μου
Δεν μπορώ να το σταματήσω
Μου έχει γίνει εμμονή ιδέα ...
Το πρώτο πράγμα από το πρωί ώσπου να κοιμηθώ ...
Τις πρωινές ώρες της επόμενης μέρας ...
Έχω χάσει τον ύπνο μου, τον τρόπο που θα έπρεπε 
να λειτουργήσω ως κανονικώς άνθρωπος ..

Είμαι πάντα κουρασμένη κ αδύναμη
Έχω κολλήσει τον εαυτό μου χωρίς κυριολεκτικά 
να μπορώ να αποσυνδέσω τον ευατό μου ...
Έχει πλέον καταντήσει μια αρρώστια ...
Δεν πιάνουν θεραπείες
Έχω αποκτήσει καλούς κ κλειστούς φίλους ...
Ούτε να ήταν αδέρφια μου
Σκέφτομαι .... αν κάνω βήμα να σταματήσω αυτό το 
εφιαλτικό ενθισμό, θα τους χάσω από την ζωή μου ;;; ...
Δεν πιστεύω γιατί μου τους Έστειλε Ο Θεός για καλό

Δεν είναι φταίχτες που έχω παραστρατήσει ...
Με αυτό το εθισμό, δεν μπορώ η δεν μου επιτρέπει 
να επικεντρωθώ στις πρωτερόαιτητές μου στη ζωή μου 
ούτε στα επείγοντα θέματα που πρέπει να τείνω ...
Σίγουρα πολλοί από σας είστε παθόντες από το ίδιο εθισμό 
όμως η δεν το εξομολογείται η δεν το έχετε πάρει είδηση ακόμα
Ένα σας λέω. Αν δεν το πάρετε απόφαση, θα σας 
καταστρέψει την ζωή σας.
Ο χρόνος κυλάει. Την ζωή μας πρέπει να την απολαύσουμε 
όσο έχουμε, κ Ο Κύριος μας Έχει καλά.
Υπάρχουν άνθρωποι που υποφέρουν.

Καθημερινά που ανοίγουμε τα δύο μας μάτια, πρέπει να 
Ευχαριστούμε κ να λέμε Δόξα Συ Ο Θεός.
Όμως σπαταλάμε στιγμές κ ώρες να κρίνουμε, να μισούμε, 
να μιλούμε εναντίον κόσμο που δεν έχει καμμία κατάληξη. 
Αυτοί, αν προτιμούν να ασχολούνται με μας, είναι ελεύθεροι.
Ο Θεός Γνωρίζει την αλήθεια. Φτάνει κ περισσεύει αυτό.
Η σιωπή είναι η καλύτερη απάντηση.
Με κάθε Σταύρωση, υπάρχει μια Ευλογία.
Υπομονή κ επιμονή.
Το θέμα είναι πως θα αναγνωρίσεις τα δικά σου σφάλματα
κ πως θα τα διορθώσεις κ να κανεις το καλύτερο που
μπορεις να μην το επαναλάβεις.
Ζητώ βοήθεια από Τον Θεό πολύ απλά σε όπου έχω πέσει,
να μου Απλώσει το Χέρι του να με σηκώσει κ να καταβάλλω
μόνη μου όλες μου τις ανησυχίες μου, τις φοβίες μου,
τους αγώνες μου, τους εθισμούς μου για μια ήρεμη,
υγιής κ δημιουργική ζωή.

Ποιός είναι ο εθισμός ; Το ξέρω θέλετε να μάθετε.
Έχει καταντήσει ένας μόνιμος εφιάλτης.
Δεν υπάρχει ποιά ανθρώπινη επαφή.
Για μένα, μου έχει καταστρέψει τον κόσμο μου όλο ...
την σωματική μου κ ψυχική μου υγεία!

Τι είναι ; Το Φέισμπουκ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου