Αγάπη Αληθινή... Κάκος Δημήτριος.

Σε ειδα που ερχοσουνα
μεσα απο το στενο
αναστεναγμο εβγαλα
κοριτσι μου γλυκο

την καρδια μου κανεις
να κτυπα τρελλα
το μυαλο μου παιρνεις
κανω για σενα ονειρα

ξεκινω να ερθω
για να σου μιλησω
κοντοστεκομαι για λιγο
σωστα να το αποφασισω

σε βλεπω πλησιαζεις
με χαμογελο στα χειλη
στα ματια με κοιταζεις
νιωθω στο σωμα ριγη

ενας κομπος στο στομαχι
ξαφνικα με πιανει
φοβαμαι την απορριψη
πανεμορφο κουκλακι

σε χαιρετω αμηχανα
με πιανει κτυποκαρδι
σε Αγαπω χρονια
σου μιλω και οπου παει

σου κανω εξομολογηση
για τα αισθηματα που εχω
περιμενω απαντηση
θετικα λογια προσμενω

σε βλεπω αναποφασιστη
και συγκρατημενη
στο προσωπο αμηχανη
απο αυτη την εξελιξη
στα ματια σε κοιταζω
σε βλεπω δακρυσμενη
λογια ψαχνω να βρω
γιαυτη σου την κατασταση

σου πιανω το χερι
το αισθανομαι να τρεμει
μου λες με συγκινηση
μαζι μου εισαι ερωτευμενη

περιμενα απο σενα
ποτε θα μου μιλησεις
εστω και καθυστερημενα
μπορεις να με φιλησεις

να νιωσω στην αγκαλια σου
Αγαπη Αληθινη
να γινουν τα ονειρα σου
χαρα που ειμαστε μαζι

Κακος Δημητριος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου