Για Την Αμμόχωστο Μας... Μαρία Ιωάννου _Φίλη.

Αποτέλεσμα εικόνας για Για Την Αμμόχωστο Μας
Με τύλιξε απόψε η σκέψη της μοναξιάς εκείνης της αγαπημένης
μου που δεν είναι άλλη από την όμορφη Πόλη !!
Σηκώθηκα ,βγήκα και άρχισα να περιπλανιέμαι μόνη στο σκοτάδι
της νύχτας. Η διαδρομή μου φαίνεται απέραντη ,μυστηριακή
όμως δεν θα σταματήσω θα προχωρήσω .
Γρήγορα κινούμαι ,ασταμάτητα προς εκείνη .
Τρέχω θέλω να φτάσω εκεί .
Είναι όλα ήσυχα απόψε ,ακούω μόνο την ανάσα μου
από το τρέξιμο και το αεράκι να σφυρίζει περνώντας
ανάμεσα στα φύλλα των δένδρων .
Και τότε την ακούω να φωνάζει το όνομα μου να με καλεί
κοντά της !! Η ανάσα μου γίνεται πιο δυνατή ,ένα σφίξιμο
στο στομάχι μου με γονάτισε από τον πόνο .
Οι ώρες τις νοιωθω να κυλούν αργά και εγώ πρέπει να φτάσω
εκεί σε αυτή την μαγική φωνή που με καλεί .
Ένα δυνατό φως και τότε τους βλέπω .
Άνθρωποι μαζεμένοι .
Ταχύνω το βήμα ,φτάνω απλώνω το χέρι να τους ακουμπήσω
και μένει εκεί αιωρούμενο .
Φεύγουν χάνονται στο σκοτάδι και εγώ εκεί να αναρωτιέμαι
γιατί συνέβηκε αυτό . Όμως ξέρω ότι δεν έχω καιρό για
χάσιμο σε λίγο ξημερώνει και πρέπει να ακολουθήσω την φωνή!
Η νυστα πάει να με καταβάλλει όμως όχι ,όχι δεν θα την αφήσω
θα συνεχίσω . Σηκώνω το βλέμμα στον ουρανό και βλέπω
εκατομμύρια αστέρια να μου χαμογελούν και να ρίχνουν
ένα υπέρλαμπρο φως στον δρόμο μου .
Σχημάτισαν το όνομα της Αμμόχωστος !!
Δάκρυσα ήμουνα κοντά της και να βλέπω ξανά χιλιάδες ψυχές
να μου γνέφουν να πάω κοντά τους ,ο δρόμος όμως
απροσπέλαστος γεμάτος αγκάθια ,χορτάρια και λακούβες .
Κατάλαβαν πως φοβήθηκα ,μου χαμογέλασαν και είπαν προχωρά
μην φοβάσαι . Το έκανα δεν φοβήθηκα προχώρησα .
Τα αγκάθια παραμέρισαν και ξεφύτρωσαν στην θέση τους
κρίνα,γιασεμιά,βασιλικοί και δυόσμος .
Οι ψυχές με αγκάλιασαν δακρυσμένες από χαρά .
Ένοιωσα πως άλλες τις γνώριζα και άλλες όχι .
Δεν με ένοιαξε όμως αντίθετα μια περίεργη γαλήνη κυρίευσε
την ψυχή μου . Υπήρχε κάτι ξεχωριστό που ήμουνα εκεί
μαζί τους στην Αμμόχωστο μου . Το γκρίζο χάθηκε και έγινε
πολύχρωμο και μια ομορφιά απλώνεται μπροστά μου γιατί 
είσαι εσύ. Δεν είναι παραμύθι και όλες αυτές οι ψυχές είναι
η οικογένεια μου . Φόρεσα ξανά τα φτερά μου και είμαι
μέσα στην ζεστή αγκαλιά σου"
ΆΜΜΌΧΩΣΤΟΣ ΜΟΥ .!!!

Απόσπασμα από κάτι καινούργιο που γράφω
για την Αμμόχωστο μας !!!

Μαρία Ιωάννου _Φίλη  12_10_2019

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου