Έρωτας... Μαριάννα Κοκεδήμα.

Έρωτας !
το μεγαλύτερο ναρκωτικό .
Πάθος κι επιθυμία
δαίμονας κι άγγελος μαζί !

Νιώθω τόσο ερωτευμένος
μαζί σου ,
που καίγομαι να σε γλυκοφιλήσω
να σ'εχω στην αγκαλιά μου,
και όσο πιο πολυ σε γνωρίζω
τόσο σ'ερωτεύομαι !

Αυτή ,είναι η στιγμή της Ζωής μου.
Όμως αλίμονο !
Η σωστή στιγμή για μένα
είναι η λάθος στιγμή για σένα !

Όμως αυτό δε με εμποδίζει
να σε Θέλω ,να σε σκέφτομαι ,
να σ"έχω στην αγκαλιά μου !
Έστω και στα όνειρα μου
υπάρχεις εισαι αληθινή !

Θέλω να γνωρίζεις
Πώς ,στη δικιά σου σωστή στιγμή
θα βρίσκομαι εδώ για σένα !

Γιατί κατάλαβα το ποσό
μ'αγαπάς απ' τον χρόνο
που αφιερωνες για μενα,
που με άκουγες με προσοχή
σε κάθε μου λέξη ,
που ανησυχούσες
στην απουσία μου,
κι αναζητούσες ένα μου σημάδι !

Τώρα αγάπη μου
είναι η στιγμή μας !
Που κανείς δε μας εμποδίσει
να το χαρούμε !

Ας καούμε του έρωτα τη φωτιά
κι ας αναγεννηθει απ
' της στάχτες του ,η απόλυτη
ανιδιοτελής αγάπη !!!
Αγαπη μου !!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου