Η ζωή μου... Ένα ταξίδι... Μαρία Ιωάννου Φίλη.

Η ζωή μου ήταν ένα ταξίδι
που άλλοτε με ταξίδευε
στην δυστυχία και άλλοτε
στο δάκρυ και την πίκρα.!

Όλα άλλαξαν όμως όταν
μπήκες στην ζωή μου εσύ.
Έτσι ανέλπιστα έτσι ξαφνικά
η ζωή μου έγινε ένα ταξίδι
ευτυχίας.!

Με πήρες από το χέρι και
το ταξίδι της αγάπης μας
ξεκίνησε μέσα σε χρώματα
και μυρωδιές από τις γεύσεις
τού έρωτα μας.!

Λίγα λόγια,κάποιες στιγμές
ήταν αρκετό για να γίνει η
φλόγα του έρωτα μας δύναμη
και πάθος.!

Ήρθες εσύ με την αγάπη σου
και με βοήθησες να πάω
κόντρα σε αυτό που με έχει
πληγώσει στην ζωή και να
τό νικήσω!

Η ζωή μου είναι πια ένα όνειρο
μαζί σου αγάπη μου για αυτό
να προσέχεις είσαι σημαντικός
για μένα.!!!

Ένα ποίημα μου που συμπεριλαμβάνεται στην ποιητική μου
συλλογή "Αμμόχωστος Καρδιά μου "και αγαπάω πολύ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου