Εκείνη τη νύχτα... ‎Μαριαννα Κοκεδημα‎.

Ο Αργύρης Κωστάκης για την απόλυτη ερωτική ταινία - iSelida.gr
Εκείνη
τη νύχτα ολα ήταν διαφορετικά απ'όλες τις άλλες !
Ήταν η σφραγίδα μιας αγάπης που
όπως ξεκίνησε ,έτσι κ τελείωσε .

Μια αστραπιαία
αγάπη που κυρίευσε το είναι μου παρέλυσε τον εγκέφαλό μου !

Μέρες
και νύχτες ζούσα για εκείνη μονάχα !
έτρεμα στην ιδέα κ μόνο
μην κάνω κάτι λάθος κ την χάσω !!

Κόντεψα
να χάσω τα λογικά μου μαζί της !
ήξερα ότι δε ήμουν τόσο άξιος για να υπάρχω στη ζωή της ,
έστω και για λίγο !

Εκείνη
είχε πολύ ισχυρή προσωπικότητα.
δυνατό χαρακτήρα και πολλά κότσια ,
κάτι που εγώ δε είχα !

Ήταν
τόσο αληθινή κι ευθύς
που μου ήταν αδύνατον να αποφύγω
από την αλήθεια της !

Σιχαινοταν το ψέμα
ειδικά όταν ήξερε την αλήθεια .
σιχαινοταν τη φλυαρία σ'έναν άντρα
κάτι που εγώ είχα .

Ήξερε
πολύ καλά τι ήθελε κ πότε το ήθελε .
αυτή ρε φίλε ,δε έμοιαζε με καμία .
ήταν πολύ παντελονατη Γυναίκα
μου κοβοντουσαν τα πόδια
όταν ερχόταν η ώρα να την συναντήσω

Έχανα
τα λόγια μου ,όταν την κοιτούσα στα μάτια!
είχε ένα κοφτερό βλέμμα
που μα το Θεό σε καθηλωνε
χωρίς να χρειαστεί να μιλήσει !

Έτρεμα
μονάχα στην ιδέα ,ότι μια μέρα θα την έχανα ,δε ξέρω το γιατί;
αλλά από την πρώτη στιγμή που την είδα ,
με κυρίευσε αυτός ο φόβος !

Διαίσθηση ή φόβος ;
πες το όπως θες ,
εγώ το ένιωθα ότι δε ήμουν για εκείνη
ήξερα ότι ήμουν
πολύ λίγος μπροστά της .

Είχε
αυτό το κάτι ,το ξεχωριστό
που σπάνια συναντάς σήμερα σε Γυναίκα
είχε μπέσα ρε φίλε
είχε τσαγανό, έλεγε λίγα ,κι εννοούσε πολλά .

Ήταν
αντρακι,δε κωλωνε πουθενά .
ότι έλεγε ,το έκανε πράξη .
ο λόγος της είχε βαρύτητα .
ήταν ικανή να σου 'σπάσει'
τα κόκαλα αν της έλεγες ψέματα.

Μπροστά της
εγώ ,δε ήμουν τίποτα
γιατί δε κράτησα ποτέ τα όσα της
υποσχέθηκα .
δε κράτησα το αντρικό μου λόγο.

Ήμουν
τόσο πολύ ερωτευμένος μαζί της
που από λάθος ,σε λάθος πήγαινα

Αγάπησα
τα πάντα πάνω της .
ήταν μια θεά μέσα κι έξω .
ήταν αυτό που όλοι θα ήθελαν να είχαν
στη ζωή τους !

Αληθινή
άνθρωπος με Α κεφάλαιο
γι'αυτό την λάτρεψα
γι αυτό την αγάπησα
γι'αυτό την έχασα.

Γιατί
απλά ήμουν πολύ μικρός
μπροστά στην γοητεία της
πολύ μικρός
μπροστά στην αρχοντιά
της ψυχής της.

Ένα τίποτα
Μπροστά στην αλήθεια της .

Ναι ρε φίλε ......
.........την έχασα γιατί την λάτρευα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου