Άσε με να σ 'αγαπάω... Μαριάννα Κοκεδήμα.

Άσε με να σ 'αγαπάω λίγο ,
να τόσο δα όσο, ο αέρας ανεμίζει τα μαλλιά σου !

Άσε με να σ' αγαπάω
όσο ο ήλιος ζεσταίνει τη Γη ,
όσο τα 'στρα φωτίζουν τη νύχτα !

Άσε με να σ' αγαπάω λίγο
όσο η θάλασσα τα βράχια !

Άσε με να πλαγιάσω δίπλα σου
να τόσο δα
όσο ν' ακούσω την αναπνοή σου !

Άσε με λίγο σου λέω
ίσα ίσα να νιώθω ότι είσαι εδώ κοντά μου ,
μέσα ,στη ψυχή στο μυαλό μου !

Άσε με να σ 'αγαπάω λίγο
να τόσο δα όσο, διαρκεί η αιωνιότητα
όσο ένα δάκρυ του αηδονιού !

Άσε με να σ' αγαπάω σου λέω
να τόσο δα
ίσα ίσα να μπορώ να ζήσω !

Τόσο όσο κρατάει μια στιγμή !
Άσε με να ξεψύχησω λέγοντας το Σ' αγαπώ !

Άσε με να σ 'αγαπάω ,να είμαι δίπλα σου ,
όχι για πάντα ,κάθε μέρα από λίγο
για όσο θα έχω αναπνοή !

Άσε με να μπω στο μυαλό σου!

Άσε με σου λέω , εσύ μη μ' αγαπάς
μου φτάνει που σ' αγαπάω εγώ

Άσε με να υπάρχω στη Ζωή σου !
Γιατί εσύ είσαι η Ζωή μου !

Άλλα άσε με να σ' αγαπώ !
Όπως μόνο εγώ μπορώ και ξέρω !!

Μαριάννα Κοκεδήμα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου