Μην ξεχνάς... Τάκης Κτενάς.

Πώς να τον κάνω να με διεκδικήσει και να θέλει μόνο εμένα - couplegoals.gr
Μούπες καλημέρα.                你说早安,
και ομόρφυνε η μέρα!            整天变美!
Καλημέρα να μου λες            请天天说 
κάθε μέρα πως με θες.          “早安”,“爱你”。
Μην ξεχνάς….                        别忘记了。 

Μούπες καληνύχτα.               你说晚安 
και ομόρφυνε η νύχτα.           黑夜变美。 
Καληνύχτα να μου λες.           请夜夜说 
κάθε νύχτα πως με θες.         “晚安”,“爱你”。 
Μην ξεχνάς….                         别忘记了。

Μην ξεχνάς….                         别忘记 
Να μου λες.                             和我说 
πως μ' αγαπάς!                       你爱我
Μην ξεχνάς….                         别忘记
Να μου το λες….                      和我说。 

Μην ξεχνάς.                              别忘记
να μ' αγαπάς.                           爱着我 
Κάθε μέρα πιο πολύ.                一天比一天多
Κάθε νύχτα στο φιλί.                 我想在亲吻里看
                                                  到你的爱情。 
Να μ' αγαπάς.                           爱我吧 
Μην ξεχνάς….                           别忘记。 

Να μ' αγαπάς!                            爱我吧,
Να μου το λες.                           告诉我吧 
Να μου λες πόσο με θες.           要告诉我,你有
                                                   多想要我。 
Να μου λες πως μ' αγαπάς….    要告诉我,你爱
                                                   我 
Μην ξεχνάς!                               永远别忘记 

ΤΟ ΠΟΙΗΜΑ ΜΕΤΑΦΡΑΣΜΕΝΟ στα ΚΙΝΈΖΙΚΑ
Ευχαριστούμε πολυ τον Kostas Polymeros για τη Μεταφραση!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου