Μίλα μου ψιθυριστά... Νέλλη Κουμεντάκη.

Μίλα μου ψιθυριστά να φτάσει
ο ήχος στη καρδιά, μπαλάντα να
θυμίζει ερωτική απ τα παλιά!
Τρυφερά να μου μιλάς όπως
οι νότες που ακούγονται απαλά,
κι εγώ τις λέξεις σου θα κάνω
τραγούδια ρυθμικά!
Μίλα μου ψιθυριστά γι ' αυτά που
αφήσαμε, που ξεστομίσαμε μα δεν
τολμήσαμε να γίνουν όνειρα ξανά!
Μίλα μου για αγάπη για τις στιγμές,
που δεν μιλάς, για τα σ' αγαπώ που ' χουν
πεθάνει,για τις σιωπές σου αν τολμάς!
Για εκείνα τ' άστρα που μετρούσαμε
αγκαλιά, και εκείνο το μοναδικό φιλί,
να μου θυμίσεις τότε που ξεχαστήκαμε
μια νύχτα στην ακρογιαλιά!
Ψιθυρισέ μου να ξανακούσω τη φωνή σου
τρυφερά, να σε πιστέψω αν μπορώ, για μια
φορά να ξαναδώ του φεγγαριού τη μοναξιά!
Κάνε να μοιάζουνε οι ψίθυροι μ' αγάπη
να ' σαι νησί κι εγώ ένα απέραντο ακρογιάλι,
μέσα στο βλέμμα να κοιτιόμαστε και πάλι!
Μίλα μου ερωτικά , εκείνο το άγγιγμα
προσμένω αληθινά, να κουρνιάσω
ξανά στης αγκαλιάς σου τη φωτιά!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου