Είμαι Γυναίκα... Μαριαννα Κοκεδημα.

Άκου ερώτηση .
Ποια είσαι εσύ ..?
και τι είσαι....?
Ρώτησαν εμένα ποια είμαι!
-Εσείς δε(ν) ξέρετε ?
-τούς ρώτησε εκείνη !
-Για πες :
-Ακούστε λοιπόν
-είπε μ'ένα πλάτη χαμόγελο που έλαμπε .
Είμαι απλά ΓΥΝΑΙΚΑ ..!
και ειμαι Εγώ ...!
Επικράτησε ησυχία για λίγο !
Ερώτηση ;
Είσαι καθώς πρέπει.?
Χα .... - είπε αυθόρμητα εκείνη !
Ποτέ δε ήμουν
και δε θα είμαι καθώς πρέπει
σ' έναν ανύπαρκτο ψεύτικο κόσμο .
Γιατί απλά είμαι ΓΥΝΑΙΚΑ
Γιατί απλά είμαι Εγώ ο εαυτός μου !
Αλλά πάντα είμαι κύρια,
αξιοπρεπής ,κι αληθινή ...!
Σας κάλυψα ;
-ρώτησε χαμογελαστή εκείνη !
Ερώτηση παρακαλώ ?
- καμία ερώτηση δε έγινε.
Σηκώθηκε
έφτιαξε απαλά τα μαλλιά της,
ψηλά το κεφάλι όλο περηφάνεια ,
και πήγε προς την έξοδο ,
με κείνο το ακαταμάχητο
χαμόγελό της όλο αυτοπεποίθηση .
με 'εκείνον το ναζιαρικο περπάτημα
που ήταν αδύνατον
να περνούσε απαρατήρητη ....!
Το καταλάβατε ?
- είπε λίγο πριν βγει από την πόρτα .
.......... Είμαι Γυναίκα !
Ολόκληρη επιστήμη που κανείς
δε μπόρεσε να ερευνήσει ποτέ!
Και η Ζωή η ίδια είναι Γυναίκα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου