Σε Νιώθω Μέσα Μου... Νέλλη Κουμεντάκη.

Όταν το νιώθω να πονάς
πονώ κι εγώ μαζί σου, αλλάζει
ο χτύπος της καρδιάς και η σκέψη
ακροβατεί μαζί σου!
~~~~~
Κι εγώ όταν πονώ νιώθω
τη στοργή σου, σαν με ρωτάς
επίμονα τι κρύβεται στο λυγμό
που έχει η φωνή σου!
~~~~~
Κι αν ψέματα μου λες
να μην στεναχωριέμαι σε ψάχνω
στα συναισθήματα, στο καταφύγιο της ψυχής
κι αναρωτιέμαι!
~~~~~
Νιώθω τους χτύπους
της καρδιάς να πάλλονται
απο λύπη, γιατί ο νούς με αποπλανά
και χάνομαι στη λήθη!
~~~~~
Σε νιώθω τόσο έντονα
στα κύτταρα της ψυχής, σε κάθε
χτύπο της καρδιάς αγάπη μου είσαι εσύ!
~~~~~
Νιώθω φορές στο βλέμμα σου
εκείνη την τρυφεράδα, να με κοιτάς σαν
να μου λες, εγώ είμαι εδώ μην λησμονιέσαι
στ' άγνωστο, στων αστεριών το ξάφνιασμα κάνε
μια περατζάδα!
~~~~~

Νέλλη Κουμεντάκη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου