Θέλω να είμαι και να αισθάνομαι ελεύθερη... Μπέττυ Κούτσιου.

Θα γυρίζεις το βλέμμα σου απότομα, την στιγμή που δεν θα περιμένουν να τους κοιτάξεις. Πρόσεξε τον τρόπο που σε κοιτάνε, την ματιά τους, το ύφος τους, το βλέμμα τους και θα καταλάβεις. Δεν χρειάζεσαι πολλά για να καταλάβεις την αγάπη μονάχα μια ματιά. Και εκεί ή μένεις ή φεύγεις. Αναλόγως πόσο ακριβά είσαι έτοιμη να πληρώσεις αυτό το βλέμμα. Προσωπικά δεν έχω πολύ χρόνο για να ασχοληθώ με δεύτερες και τρίτες σκέψεις. Ο χρόνος κυλάει γρήγορα και δεν είμαι πια δεκαοχτώ χρόνων να δίνω ευκαιρίες. Δεν έχω ούτε μια στιγμή για χάσιμο και δεν διαπραγματεύομαι την αλήθεια. Την δέχομαι γενναία, την λέω επίσης ξεκάθαρα και μένω ή αποχωρώ, χωρίς πολλά λόγια και πολλές εξηγήσεις που καταντάνε βαρετές. Κανένας τοξικός άνθρωπος στην ζωή μου δεν έχει θέση, καμία σχέση που με βασανίζει δεν έχει δουλειά.Περισσότερο από όλα και όλους πρέπει να προστατεύσω εμένα, γιατί αν εγώ θα είμαι καλά θα είναι και οι άλλοι γύρω μου. Θέλω να είμαι και να αισθάνομαι ελεύθερη, με αυτή τη μορφή της ελευθερίας που σου δίνει την δυνατότητα να κρατάς στην ζωή σου οτιδήποτε θετικό και να διώχνεις τα αρνητικά μακριά. Μα πάνω από όλα θέλω να μπορώ να φεύγω, το λατρεύω αυτό το φευγιό που κάθε φορά με σώζει και ξαναρχίζω από την αρχή.

Ψυχές από μελάνι - Μπέττυ Κούτσιου

1 σχόλιο: