Θέλω να ζήσω... Ιωάννα Καγκαρά.

Σαν τρελός κοιτάω αυτό που
δεν μπορούσα να φανταστώ.
Όλα τα είχα τακτοποιήσει στο μυαλό μου,
δουλειά, χρήμα ,ζωή. ........
Όλα τα είχα και νόμιζα ότι
κράταγα τον κόσμο σε
μια παλάμη.
Σφιχτά ,για να ορίζω την
δύναμη μου.
Και ξαφνικά ήρθες εσύ και τα
ανέτρεψες όλα.
Μου είπες ότι όλα αλλάζουν από
τη μία στιγμή στην άλλη.
Με ξύπνησες από το παραμύθι....
του ψεύτικου κόσμο μου.
Από το πως ήθελα να βλέπω τον κόσμο.
.....από εκεί ψηλά που
είχα τοποθετήσει τον εαυτό μου.
Ξαφνικά φοβήθηκα, ότι από άνθρωπος
θα γίνω πια ένα νούμερο
χαμένο ανάμεσα σε χιλιάδες.
Μου δείξανε το κελί μου και
μου είπαν:
"Έτσι θα ζεις στο κελί σου.
Θα αναπνέεις για να αργοπεθαίνεις,
κσι θα ακούς για να ζεις μέσα σου με φόβους "
Όχι.....όχι.
Δεν θα στο επιτρέψω αυτό.
Θέλω να βγω από τους φόβους
που εσύ μου έδωσες
σαν ένα ξεροκόματο, και να μου
πεις πως θα ζησω.
Θέλω να βγω για να σε
αντιμετωπίσω ζωή μου εσύ.
Τότε δεν ήξερα.
Τωρα όμως γνωρίζω,και θέλω να ζήσω .
Σ'ευχαριστώ που ήρθες έστω και αργά,
γιατί ποτέ δεν είναι αργά να αισθανθώ
και ν'αγαπήσω τον εαυτό μου
και όλο τον κόσμο!

JOANNA KAGARA

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου