Τα ταξίδια μου... Βαρβάρα Κατσιάνου.

Εγώ,είπα εδώ να μείνω,μα τα σύννεφα
καθώς περνούσαν από τον ουρανό μου ,
σχηματισμοί και χρώματα ασύνδετα
με το μαγικό ταξίδι τους αλλάζουν
τον προορισμό μου.
Αδιάψευστοι μάρτυρες τ΄αστέρια μου.
Της θεάς Σελήνης το πρόσωπο το φωτεινό.
Μικρά νυχτοπούλια μέσ΄από τα δέντρα μου,
γλυκά που νανουρίζονται
με το δροσερό το αεράκι το απαλό.
Το άρωμα του νυχτολούλουδου γλυκά που ζαλίζει
και το θαλασσάκι που σκάει στην αμμουδιά
τα πρώτα φτερουγίσματα που έχουνε αρχίσει
τα μικρά ψαροπούλια στα βραχάκια
και οι γλάροι μεσ΄την σιγαλιά.
Εγώ ,εδώ θα έμενα αλλά ο ουρανός μου,
απέραντος ,ουρανός ταξιδιάρης του ονείρου!
Το πιό μακρύ ταξίδι μου, σε όλη την γη,
αλλά κυρίως,εντός μου.
Ταξίδια αδιάκοπα περνούν μέσ΄απ΄τα μάτια μου,
μα μάνα μου η γη η δική μου!
Βαρβάρα Κατσιάνου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου