Η θάλασσα είναι η ψυχή μου... Μαριαννα Κοκεδημα.

Η θάλασσα μπορεί
να σου δώσει τα πάντα ....
αλλά και να σου πάρει
τα πάντα σ'ένα λεπτό ......
άν δεν ακολουθείς τους κανόνες της .......
η θάλασσα όπως και η φύση σου
τα δίνουν όλα όταν τους σέβεσαι .....
τη θάλασσα την λατρεύω
γιατί είναι η μόνη μου
δεν κάνει ερωτήσεις
και η μόνη που σε ταξιδεύει
στο άπειρο χορός βέβαια
να χάσεις τον ορίζοντα ....
Στο ταξίδι αυτό έχεις την απόλυτη
ελευθερία ψυχής ......
χωρίς τα 'πρέπει' & τα ' μη'
απλά χάνεσαι στις σκέψεις σου
και ηρεμεί η ψυχή σου ....
αφήνεις το νου σου να ταξιδεύει
χωρίς περιορισμό και χωρίς φόβο ....
από μικρή καθόμουν
με ώρες στο άκρο γυαλί
κι έκανα χάζι την ατέλειωτη θάλασσα. ...
το υπέροχο γαλάζιο ....
τα κύματα που φλερταρανε
με την παραλία και τα βράχια ....
τη βουή που έκαναν τα κύματα
όταν φιλουσαν τη παραλία .....
το βράδυ ήτανε μια μαγεία .....
το φεγγάρι φλέρταρε με τη θάλασσα ......
το φεγγαρόφωτο λαμπιριζε
σαν χρυσό σκόνη ... ..
τα μακρινά φώτα από κάποια
καΐκια των ψαράδων ......
Μια μακρινή κρουαζιέρα σαν βουνό
έλαμπε από τα φώτα .....
κι εγω να κάνω χίλιες σκέψεις
σε δεύτερο λεπτό. ....
Ή όταν δεν ήμουν καλά
και ήθελα να ηρεμήσω
έπαιρνα ένα τετράδιο
κι ένα στυλό και πήγαινα
σ'ενα βράχο που ίσα ίσα ακουμπούσα
τα πόδια μου στο νερό ...
και καθόμουν ούτε ξέρω πόσες ώρες
απλά άκουγα που και που τους γλάρους
γύρω μου σαν να θέλανε να κάνουμε διάλογο .
κι απ την άλλη τα κύματα
να χαϊδεύουν τα πόδια μου .....
υπήρχαν φορές που γελούσα μόνη μου ...
μου άρεσε πολύ αύτο ....
η ηρεμία της θάλασσας ....
το τοπίο
ο ουρανός
που και που με κάνα σύννεφο. ....
κι έγραφα στο τετράδιό μου όλα
όσα σκεφτόμουν εκείνη τη στιγμή. ...
η θάλασσα για μένα είναι
ένας άλλος κόσμος
που δεν έχει σχέση με τον κόσμο που ζούμε
είναι κάτι πολύ διαφορετικό κι όμορφο .....
είναι μια αλήθεια σε τόσα ψέματα
που ακούμε καθημερινά γύρω μας ...
είναι η πραγματικότητα που
πόλοι αποφεύγουν
να δεχτούν. ....
Η θάλασσα είναι ευλογία γαληνεύει τη ψυχή
Ότι σέβεσαι σε σέβεται !
Ότι αγαπάς σε αγαπάει ..!
Οτι αποφεύγεις το συναντάς
μπροστά σου ...!
Ότι θεωρείς δεδομένο
σου γίνεται ζητούμενο!
Σε ότι πας κόντρα σου πάει ......!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου