Ραντεβού... Κτενα Ρουλα.

Μου είπες να, ρθω να σε βρω ένα πρωί τ, Απρίλη (A1)a
Και θα φοράς το κόκκινο φουστάνι που μ, αρέσει b
Ελπίζω να έχεις κόκκινο βαθύ στα δυο χείλη .(A2)a
Έχω φωτογραφία σου παλιά που μουχες στείλει a
Λυτά τα μαύρα σου μαλλιά, και δαχτυλίδι μέση, b
Μου είπες να, ρθω να σε βρω ένα πρωί τ, Απρίλη. (A1)a
Μοιάζουν τα δυο χειλάκια σου με ζουμερό σταφύλι a
Και μένα το σαγόνι μου στα γόνατα θα πέσει b
Ελπίζω να έχεις κόκκινο βαθύ στα δυο χείλη. (A2)a
Να, ξερες πως υπέφερα μονάχος κάθε δείλι a
Νόμιζα στην καρδούλα σου πως πια δεν είχα θέση b
Μου είπες να, ρθω να σε βρω ένα πρωί τ, Απρίλη. (A1)a
φοβάμαι μόνο μην μου πεις να μείνουμε δυο φίλοι a
μη τάχα θέλεις να μου πεις πως έχεις νέα σχέση; b
Ελπίζω να έχεις κόκκινο βαθύ στα δυο χείλη. (A2)a
Σαν ναυαγός σε όνειρο, το φως απ, το καντήλι, a
Μου, δείχνε δρόμο να σωθώ, σε βράχο μ, είχε δέσει. b
Μου είπες να, ρθω να σε βρω ένα πρωί τ,Απρίλη (A1)
Ελπίζω να έχεις κόκκινο βαθύ στα δυο χείλη. (A2)
Κτενα Ρουλα
ΒΙΛΑΝΕΛΑ(Χρησιμοποιειται στην Ιταλικη κλασικη μουσικη,
εχει παντα δυο ομοιοκαταληξιες( την a και την b)
19 γραμμες και 2 ρεφραιν Α1 και Α2 .
Πρωτη μου αποπειρα σε ιαμβικο 15συλλαβο και ομοιοκαταληξια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου