Θέλω να χαμογελάω σαν παιδί... Ιωάννα Καγκαρά.

Όσο και να μεγαλώνω πάντα μέσα μου
θα νιώθω ένα παιδί
Εκεί δεν θα μπορέσει κανένας να με
κάνει να κλαίω.
Κανένας δεν θα με πειράξει να
ονειρεύομαι.
Θα παίζω ξέγνοιαστη και δεν θα
με νοιάζει η κρίση των γύρων μου.
Εκεί θα είμαι μέσα στην ανεμελιά μου και
θα παίζω με την παιδικότητα μου.
Στα παιδιά δεν αρέσουν τα δάκρυα,
τα πικρόχολα σχόλια και οι κριτικές.
Δεν θέλει να τους πειράζεις
την ηρεμία τους.
Στα παιδιά αρέσει η ευτυχία και
να τραγουδάνε τη ζωή με την
παιδικότητα που τους διακρίνει.
Από αυτά θα ακούσεις τις πιο
πικρές αλήθειες και τις πιο δίκαιες κριτικές.
Δεν θέλουν να κλαίνε.
Δεν θέλουν να τα στενοχωρείς.
Θέλουν να χτίζουν το κόσμο τους
χωρίς πολέμους και θύματα.
Όταν σε κοιτάξει ένα παιδί δώστου το
πιο γλυκό σου χαμόγελο και γι'αυτό
θα είναι ο κόσμος ολόκληρος με ευτυχία.
Και θα σου χαμογελάσει.
Έτσι και εγώ
Θέλω να χαμογελάω σαν παιδί ,
για να νιώθω ότι δεν άλλαξα στο χρόνο.
Ένα χαμόγελο αξίζει να παραμένει αιώνιο.
Γιατί τα πράγματα που αξίζουν
είναι αυτά που δεν αλλοίωσε ο χρόνος.

Ιωάννα Καγκαρά

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου