Αχ θάλασσα μου εσύ... Ιωάννα Καγκαρά.

Ποτέ δεν θα σε απαρνηθώ γαλάζια πλανεύτρα μου.
Εσύ που με φουρτούνες μου έδειξες να παλεύω
με τους θνητούς σου
Με τον ήλιο οδηγό και με πυξίδα την αγάπη σου ,
γνώρισα τον κόσμο σου και το μεγαλείο σου που ξέρεις
να κρύβεις βαθιά στα σπλάχνα σου.
Οι μοναχικοί καπετανέοι ποτέ δεν θα σε αποχωριστούν.
Θα στέκουν εκεί..
Κοντά στο παραθύρι τους θα σε αγναντεύουν
και να χάνονται στο απέραντο γαλάζιο σου.
Αχ κάπου εκεί στ'ακρογιάλια σου θα ζούνε το παραμύθι
που γνώριζαν από παιδιά.
Το Πειρατικό καράβι και οι γοργόνες του να παίζουν
το παιχνίδι του κρυμμένου θυσαυρού.
Αχ θάλασσα μου εσύ. Αχ γαλάζιο πέπλο μου.
Αχ εσύ γλυκιά πλανεύτρα
Έτσι θα σε λέω τις νύχτες που θα σε καρτερώ
στα όνειρα μου.
Γαλάζιο πέπλο μου και με οδηγό το φεγγάρι ,
ταξίδεψε με μέχρι να αποκοιμηθώ και πάλι.

Ιωάννα Καγκαρά

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου