Εσύ εσύ... Tasoula Mpilliou.

Εσύ που δεν φεύγεις ποτέ.....
Μια μέρα θα συλλέξω όλα μου τα όνειρα και θα σε βάλω
εκεί μέσα να εμβαθύνεις την πραγματικότητα......
Μια μέρα θα είσαι στην αγκαλιά μου και θα είσαι το φως
μέσα στο άπειρο της ψυχής μου....
Μια μέρα θα σου δείξω, πόση θάλασσα χωράει ανάμεσα
σε δύο βλέμματα......
Είσαι πάντα μέσα μου σαν ένα είδος υπόσχεσης....
να είναι σαν δώρο μου σε σένα, ένας όμορφος κόσμος,
ταϊσμένος με λαχτάρα....γεμάτος από πεινασμένες ψυχές....
Σε σένα θα είναι ο λόγος αγάπης...από ψυχής....
Σαν θησαυρός ενός υψηλού μου όρκου...
Μια άγια ενοχή που χάθηκε στην σκιά των δικών μου
λίθων από εφιάλτες, κρατώντας μόνο τα ομορφότερα
όνειρα που είχα για σένα....
Μια μέρα που ενώ είχα πεθάνει για σένα....
θα έχω ξαναγεννηθεί......και πάλι για σένα.....
Εσύ δώσε μου μόνο μια νύχτα....."

_____Tasoula Mpilliou _____2020

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου