Ένα Γράμμα... Πολυξενη Οικονομου.

Σκέφτηκα να σου γράψω ένα γράμμα!
Μιας κι η φωνή έχει πνιγεί στο λαρύγγι μου!
Εκστασιασμένη από τα γεγονότα και τον βομβαρδισμό
του μυαλού που εσύ μου έχεις επιβάλει!
Μήπως ευαισθητοποιηθείς και θυμηθείς πως κάποτε
ήσουν Άνθρωπος!
Διότι το έχεις ξεχάσει!
Ο νούς σου έχει πωρωθεί και μάλλον για νεκρός μοιάζεις!
Μάτια έχεις αλλά είναι τυφλά!
Αφτιά έχεις και δεν ακούς!
Οι αισθήσεις σου βρίσκονται σε λήθαργο!
Δεν ανταποκρίνεσαι στα ερεθίσματα!
Κι ο θυμός κοχλάζει μέσα μου!
Είμαι ηφαίστειο έτοιμο να εκραγεί!
Είσαι ένοχος!΄Ενοχος και χωρίς το τεκμήριο της αθωότητας!
Θέλεις το βιός μου
θέλεις τα παιδιά μου
θέλεις τα ιδανικά μου
θέλεις τα όνειρα μου
θέλεις το αίμα μου!
Γιατί είσαι κλέφτης!
Έχεις εντρυφήσει στην ψευτιά την κλεψιά και το έγκλημα!
Μάθε λοιπόν!
Αυτός ο κόσμος μου ανήκει!
Εσύ ένα παράσιτο ένα έκτρωμα δεν έχεις θέση στην Γη
θα σε πετάξει από πάνω της ούτε τα κόκαλα σου δεν
θα δεχτεί στους κόλπους του αυτό το άγιο χώμα
που πατείς!
Θα πληρώσεις για την ασέβεια και την αλαζονεία σου
Τα μεγαλεπήβολα σχέδια σου θα γκρεμισθούν με πάταγο
κι εσύ μαζί στο βάραθρο που ετοίμασες για μένα!
Ο θάνατος έχει την μυρωδιά σου σήψη σαπίλα αποσύνθεση!
Βλάσθημος άνανδρος και μικροπρεπείς βιάζεις και καταπατάς
το νόμο των ανθρώπων και του σύμπαντος!
Σου στέλνω αυτό το γράμμα κάθε λέξη είναι ποτισμένη
με πόνο δάκρυα και αίμα
για της εκατόμβες των νεκρών που σκόρπισες ανα τους αιώνες
Η Γη σιχάθηκε εσένα και τα μιαρά έργα σου!
Σταμάτα να σκορπίζεις τον όλεθρο δεν σου δίνω το δικαίωμα
να διαλέγεις και να αφαιρείς!
Η ζωή μου ανήκει!
Αφιερωμένο στους μικρούς ταπεινούς
αυτής της αιματοβαμμένης γης!

Π.ΟΙ. 28-2-2022

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου