Εραστής της αλήθειας... Νόρα Ξένου.

Λόγια όμορφα, αγάπης
που μυρίζουν έρωτα
ακούγονται από στόματα καθημερινά
εκφράζοντας τον πόθο για το άλλο πρόσωπο.
Μα πόσες φορές τα μάτια
δεν μαρτυρούν το αντίθετο;
Πόσες φορές οι πράξεις
δηλώνουν αδιαφορία;
Δεν θέλω πια να ακούω λόγια.
Με φοβίζουν, κάνουν το κορμί μου
να τρέμει από αμφιβολία
για την αυθεντικότητα τους.
Θέλω να βλέπω τα μάτια του,
να τον αγγίζω,
να νιώθω τη ζεστασιά στα χέρια του
και την ειλικρίνεια στο βλέμμα του.
Η καρδιά μου είναι εύθραυστη
και αλλεργική στο ψέμα.
Προτιμώ την ωμή αλήθεια.
Έχω μάθει να τη διαχειρίζομαι
γιατί είναι γνήσια, ειλικρινής.
Μόνο έτσι εκτιμώ και σέβομαι
τον άλλον δίνοντας του τη θέση
που του αξίζει.
Δεν αγαπώ τον πρόστυχο οργασμό,
αλλά το σωματικό και ψυχικό δόσιμο.
Είμαι γυναίκα και όπως κάθε γυναίκα
με αξιοπρέπεια, γυρίζω την πλάτη
στο άνανδρο, πατώντας
σταθερά και με αξιοπρέπεια
φορώντας τα τακούνια μου.
Νόρα Ξένου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου