Χρόνε μου... Ιωάννα Καγκαρά.

Χρόνε μου αχ ρίξε μια βροχή
θέλω να κλείσεις όπου άνοιξες πληγή
να μας ξεπλύνεις ότι λέρωσες με οργή
γιατί σαν άνθρωποι
μας λείπει η στοργή.
Χρόνε μου
Μία καρδιά απλά σου ψιθυρίζει
που από το λήθαργο ζητάει να ξυπνήσει.
Θέλω το πέπλο σου με χρώματα ν'απλώσεις
και ότι μας πλήγωσε
να μας το ξεριζώσεις.
Ουράνιο τόξο σε ότι γύρω μας παγώνει
και σαν κλαδιά η ζωή μας
να φουντώνει.
Να βγουν καρποί σαν το χρώμα της ελιάς
και το καυτό το κόκκινο
σαν της τριανταφυλλιάς.
Χρόνε μου
Κάνε το δρόμο μας να είναι ανθοσπαρμένος
εσύ μπορείς, γιατί είσαι ευλογημένος.
Βάλε το σχέδιο να μας προγραμματίσεις
και της ελπίδας τη φωλιά
μ'αγάπη να μας χτίσεις.
Χρόνε μου αχ ρίξε μια βροχή
και να ξεπλύνεις κάθε βρώμικη ψυχή.
Να κελαηδάνε οι φωνές μας σαν πουλιά
και ν' απλωθούμε σαν του
κάμπου τα σπαρτά.

Ιωάννα Καγκαρά

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου