Τα πιο όμορφα ταξίδια... Νέλλη Κουμεντάκη.

Εγώ στη θάλασσα
γεννήθηκα, στις σιωπηλές της
μελωδίες, πιο πέρα απ ' το κύμα μες στις
μοσχοβολιές του υάκινθου, στ' άρωματα
από τις γαζίες!
~~~
Εκεί η ψυχή μου
ευφραίνεται, στο κυματοδαρμένο της
αφρό, ξεβράζοντας τα κοχύλια, και στις
φουσκοθαλασσιές το καταχείμωνο δίχως απουσία!
~~~
Τα απόκρυφα ταξίδια μου
εκεί τα ανακάλυψα, μέσα από την αλμύρα
εκστασιάζομαι λυτρώνομαι, ο ήχος της με
μεθά, και μέσα απ τις αράδες μου βρίσκω ισορροπία!
~~~
Εγώ στη θάλασσα γεννήθηκα
την πρώτη μου αναπνοή εκεί την πήρα,
για αυτό κοντά της λιποτακτώ μόνιμη είναι
προσκεκλημένη στου νού μου την κερκίδα!
~~~
Κι αν τα παράθυρα
κλείνω καμιά φορά, την αγναντεύω
απ' τη γρίλια, στα στεγανά της ν' αφεθώ
να ημερέψει η νοσταλγία!
~~~
Εγώ στη θάλασσα
γεννήθηκα πιο πέρα απ' το κύμα,
στ' απότομα ψιθυρίσματα της ξαναγιεννιέμαι
νιώθω ανατριχίλα, τελικά της αποκαλύπτομαι
όπως και σε σένα και ταξιδεύουμε πρίμα!
~~~
By Νέλλη Κ.
9 - 6 - 2022 -

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου