Θέλω Να Συμβεί... Maria Stavridou.

Σταμάτησα να σκέφτομαι …
Δεν ξέρω τι θα μπορούσε να έχει συμβεί …
Δεν με νοιάζει καν τι έχει συμβεί …
Ξέρω μόνο τι θέλω να συμβεί …
Θέλω να παντρευτεί η γεύση
των φιλιών σου με τη δική μου
Να χαθεί στα ποτάμια του κορμιού σου η ανάσα μου
Να ποτίσει άρωμα έρωτα το δικό μου …
Να πλημμυρίσει το κρεβάτι χυμούς ηδονής
Να βρωμίσει το μαξιλάρι
από τον ιδρώτα των μαλλιών σου
Το παραμιλητό των σπασμών σου
στα σεντόνια να κρυφτεί και
εγώ να τ΄αναζητάω σαν τρελή …
Θέλω να κόψω τις φλέβες της ντροπής
τα σχοινιά αιχμαλωσίας της ηθικής
και να δεθώ ελεύθερη στο κατάρτι της αμαρτίας …
Θέλω να πετάξω και να πεθάνω στην αγκάλη σου
να δανειστώ φτερά Αγγέλου και ας λιώσουν σαν κερί
να ντυθώ νύφη μαυροφορεμένη
με του Δαίμονα την φορεσιά
και ας με καταραστούν όλοι φίλοι και γνωστοί
Ζωή αληθινή και έναν θάνατο ψεύτικο
αυτό θέλω να συμβεί …
Μ΄ακούς αγάπη μου;
Σταμάτησα να σκέφτομαι και ορίζω πως …
‘Θέλω να συμβεί’

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου