Υποψίες... ‎Μάρω Πετρίνα.

Για χρόνια τώρα έχω υποψίες που είναι βάσιμες και όχι θεωρίες
Όλο μου επιτίθενται καταγγελίες, κι ψεύτικες λογοκρισιες

Είναι παραπλάνηση και απομόνωση, ένα προκατασκευασμένο
σχέδιο δίωξης κι εγκατάλειψης
Εξαιτίας μια ζωής σκληρής κατάχρησης

Μάνα χωρίς παιδιά, παιδιά χωρίς μάνα
Παιδιά ζωντανά, νεκρά Εκτεθειμένα γενικά
Εμφύτευση μίσος στο μυαλό
Χωρίς ταπεινωση, ντροπή και συνείδηση.

Για χρόνια τώρα έχω υποψίες που είναι βάσιμες και όχι θεωρίες
Πως να τις αποδείξω δεν ξέρω χωρίς παιδί να βλάπτω,
να μην το χάσω Βαρέθηκα να δίνω εξηγήσεις κι απολογίες
στον κάθε ασήμαντο χαρακτήρα, που δεν έχει δουλειά
καμμία παρά μόνο να δημιουργεί φωτιές και φασαρία

Εκεί που χρωστώ λόγο είναι μόνο στον Θεό
Για τους άλλους είμαι αδιάφορη
Το δικό μου δρόμο διαλέγω και ακολουθώ
Οι υποψίες μου από τον Κύριο μας θα ελεγχθούν
Όλοι μας θα κριθούν

Οι χρόνιες υποψίες που είναι βασιμες θα βγουν
στην επιφάνεια όπως του Ιησού τα Θεοφάνεια.
Υποχωρώ με την καθαρή συνείδηση μου.
Θα κοιμάμαι ήρεμα κάθε βράδυ μην φοβοντας
το σκοτάδι γνωρίζοντας οτι οι βάσιμες μου υποψίες
είναι πονηρά τους παιχνιδια κι κουτό φαντασίες.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου