Ερωτικό παραλήρημα... Αντώνης Σαμολαδάς.

Όλα στο κόκκινο λοιπόν, τέρμα τα γκάζια
μην σκέφτεσαι τίποτε
άφησε τα μαλλιά σου στο χάδι του αέρα,
μόνο ο αέρας στο πρόσωπο σου
μπορεί να σε χαϊδεύει όπως εγώ...

Τερμάτισε το κοντέρ....
Δεν ξέρω αν τρέχεις για να έρθεις
αν τρέχεις για να ξεφύγεις...
Κύκλους κάνεις και η μουσική στην διαπασών...
Ο ίλιγγος παλεύει με την λογική και το πόδι σανίδα...

Πως να σβήσεις την εικόνα μου
που χαράχτηκε στην ανεξίτηλα στην ψυχή σου...
Ομως αλήθεια, θέλεις να ξεφύγεις;
Κάνεις μεγάλες διαδρομές
μα και τον γύρω της γης να κάνεις
πάλι σε μένα ο δρόμος θα σε φέρει...

Πως να ξεφύγεις από τον έρωτα,
από την μοίρα, το πεπρωμένο,
αλλά και γιατί να φύγεις
όταν είσαι δίπλα σε αυτόν που αγαπάς...
Φοβίες θα μου πεις
προκαταλήψεις και ανασφάλιες...

Η αγάπη είναι μέσα σου
βάλε φωτιά στα φρένα,
δεν θα ξεφύγεις ποτέ από αυτό που αγαπάς...
Άφησε την μηχανή να βγάζει ατμούς
και εσύ κατέβα από το αμάξι
φορώντας τις κόκκινες γόβες....
Τιμή στους ανάξιους εραστές
που δεν αντίκρισαν στα μάτια σου,
όσα εγώ έχω αντικρίσει...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου