Δανεικά φεγγάρια... ‎Μαριαννα Κοκεδημα.

Ολική έκλειψη υπερπανσελήνου - "Ματώνει" το φεγγάρι
Δάνεισα τόσα φεγγάρια
μονάχα για μια πανσέληνο
τόσα φεγγάρια χαμένα
μονάχα για ένα σου βλέμμα
μονάχα για ένα Σ'αγαπώ !

Τόσες νύχτες
ξόδεψα για δανεικά φεγγάρια
κρυμμένα πίσω από τα σύννεφα
Τόσες χαμένες νύχτες
για ν'ακούς ένα σ'αγαπώ!

Όλα δανεικά
όλα εφήμερα,κι γυάλινα
δανεική αγάπη,με ψεύτικο Σ αγαπώ !
δανεικός έρωτας, με ψεύτικο οργασμό !
δανεική Ζωή, με κλεμμένα όνειρα !
δανεική αναπνοή ,μια ανάσα από το θάνατο !

Όλα στη ζωη
τελικά είναι δανεικά
δανεικό ρούχο η αγάπη
δανεικό ξεπλυμενο ρούχο τα συναισθήματά
δανεικό ρούχο η ανθρωπιά
δανεικό ρούχο επιστροφής η κακία .
δανεικό ρούχο χωρίς επιστροφή
η καλοσύνη !

Το μόνο
που δε είναι δανεικό πάνω μου
είναι η ψυχή μου, τα συναισθήματά μου
η αξιοπρέπεια μου,,
η υπάρξη μου ,όσο μπορώ δλδ .
ευτυχώς που πρόλαβα να σώσω
το μυαλό μου ,από τόσα δανεικά !
Τράπεζα δανείων οι ζωές των ανθρώπων !!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου