Βάλς... Νέλλη Κουμεντάκη.

Ακόμα μια
πανσέληνο τ'αυγούστου
μου χρωστάς, στ' απίστευτα
λημέρια της σ' ένα ρυθμό από βάλς!

Και οι αισθήσεις
χορεύουν, σε μια γλυκιά
φεγγαράδα σεργιανούν σ' ένα ταξίδι τ'αυγούστου
σ' ένα βάλς μιας αλλιώτικη καντάδας!

Στο νανούρισμα
της νύχτας όσα θέλεις
πέσμου παραμύθια, να' χουν χρώμα
ερωτικό, και ρυθμό σ' ένα τρυφερό
ταγκό!

Στ' Αυγούστου
την πανσέληνο ακόμα
μου χρωστάς εκείνη τη βαρκάδα
πέρα στ'ανοιχτά στο θρόισμα
της θάλασσας να μου γλυκοτραγουδάς!

Στ'ακρογιάλια
του κορμιού σου θα βρω
τη λησμονιά, θα κεντάω την αγάπη
σταυροβελονιά!

Θα σε νανουρίσω
Απόψε στης ψυχής μου
τη γαλήνη, στον αντίλαλο στο κύμα
κάτω απ 'τη σελήνη!

Χάρισε μου αυτή
τη βόλτα κάτω απ τη φεγγαράδα
μοιάζει η νύχτα ερωτική
σαν παράξενη νεράιδα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου