Το νυχτολούλουδο και η πυγολαμπίδα... Ελένη Ταϊφυριανού.

Η νύχτα είχε από νωρίς κατεβάσει τις βαριές μαύρες κουρτίνες
της. Ο ουρανός άνοιγε ένα-ένα τα ασημένια φαναράκια του.
- Αχ! χασμουρήθηκε το νυχτολούλουδο και γαντζώθηκε
πιο σφιχτά στο γείσο του παραθύρου... Πόσο νυστάζω...
- Και γιατί δεν κοιμάσαι του είπε μία μικρή πυγολαμπίδα που
έτυχε να περνάει από κει, ορίστε... έτσι που ακουμπάς στο
γείσο του παραθύρου μπορείς άνετα να πάρεις έναν υπνάκο.
- Δεν μπορώ να κοιμηθώ... είπε λυπημένα το νυχτολούλουδο.
- Και γιατί παρακαλώ; ρώτησε η πυγολαμπίδα περίεργα.
- Γιατί αν εγώ κοιμηθώ θα πάψει το άρωμα μου να σκορπίζεται
τριγύρω, και αυτό δεν το θέλει κανείς, είπε το νυχτολούλουδο
και βούρκωσε.

- Δικό σου είναι αυτό το φίνο άρωμα που με έχει μεθύσει;
είπε η πυγολαμπίδα και αναβόσβησε χαρούμενα.
- Το νυχτολούλουδο κούνησε αυτάρεσκα τα λουλούδια του.
- Και γιατί τότε δεν κοιμάσαι τη μέρα;
ξαναρώτησε όλο περιέργεια η πυγολαμπίδα.
- Προσπαθώ... αλλά ξέρεις πόσο δύσκολο είναι;
όλο και κάποια πεταλούδα τρυπώνει ανάμεσα στα φύλλα μου,
κάποιο τζιτζίκι με ξυπνάει με το τραγούδι του,
αλλά το χειρότερο ξέρεις ποιο είναι;

- Ποιο; ξαναρώτησε απορημένη η πυγολαμπίδα.
- Εκείνη, η πράσινη κυρά κάμπια που έρχεται και ροκανίζει
τα φύλλα μου κρίτσι κρίτσι πώς να κοιμηθώ μετά;
αλλά ας μην παραπονιέμαι γιατί όταν έρχεται η κυρά
του σπιτιού με το ποτιστήρι, εκεί να δεις χαρές!!!
με δροσίζει, μου σκαλίζει το χώμα και μου ρίχνει...
να δεις πώς το λένε... Α ναι.. λίπασμα...
Δεν ξέρω τι είναι αυτό; αλλά οι ρίζες μου κάνουν σαν τρελές... 
τους αρέσει πολύ!!! Ρίχνουν ένα τρικούβερτο φαγοπότι!
Και μετά εγώ, φουντώνω, πρασινίζω, και βγάζω καινούργια
φύλλα και λουλούδια.

Εεεεε!!! Πυγολαμπίδα που είσαι; νύσταξες;
- Αχ..ναι νυχτολούλουδο μπορώ να κοιμηθώ
εδώ πάνω σ' αυτό το φύλλο;
- Ελεύθερα...είπε το νυχτολούλουδο
και της έκανε χώρο να ξαπλώσει.
- Καληνύχτα νυχτολούλουδο, είπε η πυγολαμπίδα
και έσβησε το φωτάκι της.
- Καληνύχτα και σε σένα, απάντησε το νυχτολούλουδο,
και τρεμούλιασε ηδονικά στο χάδι της νυχτερινής αύρας...

Ένα παραμύθι για το παιδί που κρύβουμε όλοι μέσα μας...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου