Από μικρή ήμουν διαφορετική... Μαριαννα Κοκεδημα.

Από μικρό παιδί ήμουν πολύ διαφορετική απ' τ' άλλα παιδιά,
ήμουν ένα πολύ ήρεμο κι αμίλητο παιδί . θυμάμαι κιόλας που
όλοι μου λέγανε : η ωραία με τις πλεξούδες της αλλά μουγκή.
που και που με πείραζε αλλά όχι ιδιαίτερα. πάντα καθόμουν
μόνη μου . είτε στο θρανίο ,είτε στα διαλείμματα.
Αλλά πράγματι ήμουν διαφορετική όλα τα παιδιά παίζανε και
γελούσαν εκτός από μένα . Ήμουν πάντα μ'ένα βιβλίο κι ένα
στύλο στο χέρι λίγο προς το πολύ μοναχική. Έτσι έβρισκα
την γαλήνη και την ηρεμία μου μακριά από φασαρίες , ποτέ
δεν μου άρεσε ο θόρυβος . Το κακό ήταν που δεν είχα φίλους,
πέρα από την αδερφή μου, τα βιβλία μου και τη γνώση μου
αυτή ήταν όλα όσα ήθελα κι ακόμα αυτά έχω .
Σ'ένα μεγάλο διάλλειμα μου ήρθαν στο μυαλό μου τα όσα μου
έλεγε η γιαγιά μου συνέχεια με μάθαινε πως να επιβιώσω στη
ζωη όταν μεγαλώσω . Κι άρχισα να γράφω . Άκου παιδί μου
να ξέρεις . Όταν με το καλό βγεις στη ζωη θέλει να είσαι πολύ
προσεχτική γιατί οί άνθρωποι είναι άγρια θηρία έτοιμοι
να σε κατασπαράξουν.
Στη ζωή θα συναντήσεις πολλούς ανθρώπους και καλούς
και κακούς πρέπει λοιπόν να ξέρεις να τους ξεχωρίζεις .
Και πως θα το κάνω αυτό γιαγιά ?
Οι καλοί φαίνονται στον τρόπο που θα σε προσεγγίσουν και
θα σε κοιτάνε μόνο στα μάτια θα το νιώθεις εδώ μέσα
στην καρδούλα σου .
Οι κακοί πάλι θα προσπαθήσουν να σε προσεγγίσουν γιατί κάτι
θέλουν να πάρουν από σένα, θα το καταλάβεις κι αυτό . Γιατί
οί κακοί δεν κοιτάνε ποτέ στα μάτια αλλά κοιτάνε χαμηλά στα
πόδια . Εκεί θα σου χρειαστεί εξυπνάδα να φύγεις μακριά τους .
Το θέμα είναι πως εκτός από ανθρώπους στη ζωή θα έχεις και
δυσκολίες, δεν είναι η ζωή ψυχή μου στρωμένο με ροδοπέταλα
έχει και πολλά αγκάθια, μου είπε .
Όταν στη ζώη θα συναντήσεις καταιγίδα εσυ θα είσαι ο βράχος
που όσες καταιγίδες κι αν τον χτυπήσουν στέκεται εκεί ακίνητος.
Στο δρόμο σου θα συναντήσεις ανθρώπους που μοιάζουν μ' ενα
ωραίο κόκκινο τριαντάφυλλο μην βιάζεσαι να το αγγίξεις γιατί
το τριαντάφυλλο έχει κι αγκάθια και θα σου τρυπήσει το χέρι
πρόσεχε!! Στη ζωή σου θα συναντήσεις πιο πολύ δυστυχία παρά
χαρά εσύ όμως είσαι έξυπνο κορίτσι και θα τα καταφέρεις είμαι
σίγουρη γι'αυτό αλλά πρέπει να έχεις τα μάτια και τ' αυτιά σου
ανοιχτά . Όταν θα συναντήσεις το δάκρυ μην φοβηθείς παρ
τον και κάντο θάλασσα να κολυμπάς κι εσύ γίνε 'γοργόνα '
να μην πνίγεις. Όταν θα συναντήσεις το γέλιο παρ το και γίνε
Αετός να πετάς ψηλά να μη μπορεί ποτέ κανείς να σου το κλέψει.
Όταν θα συναντήσεις την ευτυχία γίνε άγριο αδάμαστο άλογο
και τρέξε με όλη σου τη δύναμη μακριά απ όλους κι όλα .
Τρέξε στη φύση εκεί που ζούνε όλα τ' αγριμια ελεύθερα.
Όταν θα συναντήσεις πόνο παρ το και μη φοβηθείς γιατί
μέσα από τον πόνο θα γίνεις σοφή, θα γίνεις άνθρωπος με
συναίσθημα άνθρωπος που έχει πονέσει καταλαβαίνει και τον
πόνο του άλλου κι έτσι θα μάθεις να μην πονέσεις ποτέ
άνθρωπο στη ζωή σου .
Αλλά ψυχή μου το πιο ωραίο και σπουδαίο δεν σου το είπα
ακόμα. Τι είναι αυτό γιαγιά μου ? Άκου άγγελε μου είπε:
Όταν στη ζωή σου θα συναντήσεις την Αγάπη τότε θα
καταλάβεις το νόημα της ζωής και την αξία για όλα όσα
σου είπα . Όταν βρεις την αγάπη άνοιξε την αγκαλιά σου
και γίνε άνεμος σκόρπισε την παντού σε κάθε καρδιά σε
κάθε ψυχή σε κάθε φτωχό και πλούσιο δώσε την σε όλο
τον Κόσμο. Κι εγώ τι θα κρατήσω ?
Γέλασε και μου είπε : Εσύ έχεις ήδη τόσο πολύ αγάπη που δέν
θα σου χρειαστεί . Αλλά και πάλι ,μόνο που θα έχεις δώσει σε
όλους εσύ θα είσαι πάντα γεμάτη από αγάπη κι ευτυχία .!!!
Γιατί να θυμάσαι : Όλα στη ζωή μοιράζονται μόνο τότε έχουν
ζωή κι αξία . Σου δίνω την ευχή μου άγγελε μου
κι όλα θα σου πάνε καλά στη ζωη σου !!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου