Το Τέστ... Τριανταφυλλιά Ξήντα.

- Τι συμβαίνει Αρίστο;
- Τι να συμβαίνει κυρία; Χάλια τα πήγα στο τέστ.
- Διάβασες καλά θεωρείς;
- Διάβασα πολλές ώρες.
- Τα είχες όμως καταλάβει;
- Έτσι νόμιζα ,μέχρι που είδα το χαρτί και θόλωσε το μυαλό μου.
Μαύρισαν όλα! Τι έπαθα;
- Αγχώθηκες μήπως;
- Δεν ξέρω. ...Συγνώμη κυρία . Ήθελα να γράψω άριστα .
Το ήθελα τόσο πολύ!
- Γιατί Αρίστο το ήθελες; Για σένα;
- Ναι.....αλλά πιο πολύ για τους γονείς μου.
Μου είπαν πως θα μου πάρουν καινούριο κινητό
άμα καταφέρω να πάρω τη σημαία.
Τους απογοήτευσα...
- Για ποιον διαβάζεις Αρίστο; Για ποιον κοπιάζεις καθημερινά;
- Για τον βαθμό κυρία . Για ποιον άλλον;
- Πες μου. Υπήρχε κάποια ερώτηση που δεν κατάλαβες;
- Η δεύτερη με δυσκόλεψε. Τα λόγια με μπέρδεψαν.
Δεν καταλάβαινα τι έπρεπε να κάνω.
- Συγνώμη αγόρι μου....
- Εσείς κυρία γιατί ζητάτε συγνώμη;
- Γιατί βιάστηκα να σε εξετάσω. Δεν ήσουν έτοιμος ακόμα .
Έπρεπε να περιμένω.
Κι εγώ πήρα κακό βαθμό σήμερα.
Ήξερα πως ήθελες χρόνο αλλά.... Τι έπαθα;
- Κυρία , με έμαθες όλα όσα έπρεπε. Προσπάθησες πολύ!
Μήπως φταίω εγώ; Το μυαλό μου;
- Όχι. Κι εσύ προσπάθησες. Και οι γονείς σου. Όμως δε φτάνει.
Δεν είμαστε μόνοι μας.
Υπάρχει και ένας Άλλος που Πρέπει να Προσπαθήσει.
- Ποιος κυρία;
- Εκείνος που έβαλε εμένα να βιαστώ, που φόρτωσε εσένα
με βάρος ασήκωτο και έπεισε
τους γονείς σου ,πως η αριστεία έρχεται μέσα από τα τέστ.
Σου ζητώ συγνώμη παιδί μου. Εγώ, που είμαι πλάι σου.
Εύχομαι μια μέρα να βρεθεί κι Εκείνος!
Μόνο με την σύμπνοια όλων ,θα καταφέρεις να γίνεις
ευτυχισμένος και Άριστος, Αρίστο μου!
"Η παιδεία , καθάπερ ευδαίμων χώρα, πάντα τ' αγαθά φέρει"
Η παιδεία ,όπως ακριβώς μια εύφορη γη , φέρνει όλα τα καλά .
ΣΩΚΡΆΤΗΣ

" Πολιτεία που δεν έχει σαν βάση της την παιδεία ,
είναι οικοδομή πάνω στην άμμο."
ΑΔΑΜΑΝΤΙΟΣ ΚΟΡΑΗΣ

Ελπίζω μια μέρα να κοιτάμε στα μάτια τα παιδιά
και να μην ντρεπόμαστε γι' αυτά που
ξεχάσαμε να παραδόσουμε .
Την αγάπη ,την αρετή και την ευδαιμονία !
Τους ζητώ ταπεινά συγνώμη !

Κατερίνα Α. Εμμανουηλίδη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου