Σαν να σε γνωρίζω από πάντα... Nikola Painter.

Ο χρόνος έπαψε Να ζει όταν για πρώτη μου φορά
αντίκρισα τα μάτια σου...
Σήκωσα το βλέμμα μου και της ψυχής μου άγγιγμα
έκανε η φωνή σου.
Ήτανε η στιγμή που η καρδιά μου άρχισε να ζει...
Τόλμησες και η ψυχή σου άγγιξε το φως του έρωτα
όταν μέσα από τα μάτια σου είδα την αγάπη.
Δεν αναζητούσα απολαύσεις ήμουν όμως πάντα έτοιμος
για να απολαύσω τη στιγμή που τα μάτια μου
Θα γνώριζαν εσένα...
Νιώθω όσα ποτέ η ψυχή μου δεν ένιωσε και αφήνω
στα χέρια σου της καρδιάς μου το φως
Σαν να σε γνωρίζω από πάντα

Ο πίνακας έχει διαστάσεις 90 x 60 cm και κατασκευάστηκε σε μία προσπάθεια αποτύπωσης των συναισθημάτων της γυναικείας φύσης για την προσμονή ενός μεγάλου έρωτα.
Η τεχνική που χρησιμοποιήθηκε είναι ιμπρεσιονισμός και σπάτουλα.
Τα χρώματα είναι λάδια νερού και το έτος κατασκευής είναι το 2009.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου