Σε Περίμενα... Νάνσυ Παχή.

Σε περίμενα , ευωδιαστό λουλούδι της ερήμου
στις παγερές νύχτες του χειμώνα
χωμένος στις ερωτικές φαντασιώσεις
μαζί σου μικρή μου ανεμώνα...
....Αυτές μου δίνανε τροφή να σέρνομαι στο χρόνο
ώσπου να δω εσένανε στης μοίρας μου το θρόνο..
...Ήρθες λευκό κρίνο της Άνοιξης και φώτισες
το σκοτάδι της ψυχής μου
κι αμέσως άνθισε με ρόδα κόκκινα ο κήπος της ζωής μου ..
...Σ'εβλεπα αγγελέ μου στα όνειρά μου
και πλημμύριζε με πάθος για χρόνια η καρδιά μου..
Κάθε βράδυ σε περίμενα , όπως ο Ρωμαίος
στο μικρό μου μπαλκονάκι
κοιτάζοντας το φωτεινό τ'ουρανού μου αστεράκι ..
....Τάματα και προσευχές έκανα στην Παναγιά
να σε φέρει φως μου στη δική μου αγκαλιά ..
...Οι ώρες αβάσταχτες σαν μαχαιριές
πνιγμένος για χρόνια στις πικρές μου σιωπές..
...Κι όμως τώρα σ'έχω στα στήθια μου και πάλι
και κοιμόμαστε ενωμένοι στο γλυκό μου προσκεφάλι.
..Πετάω χρυσή μου στα ουράνια
με γέμισε ο ερχομός σου λάμψη και ζωντάνια..
..Ήρθες λατρεία μου κι όλα φαίνονται ανθισμένα
αυτά τα μάτια σου τα λαμπερά μάγια μου 'χουν καμωμένα ...
...Ήλιε μου χρυσέ μου δίνεις νόημα να ζω
κρυφός μου πόθος στη φυλακή σου αιώνια να κλειστώ ..
Να μεθάμε μαζί απ'το ποτό της αμαρτίας
χορτασμένοι από τα φιλιά της ευτυχίας..
...Σε περίμενα τρυφερή γλυκιά οπτασία
να με ραντίζεις δια βίου με μαγεία...
Nansy Athanasia Pachi.
Πνευματικά
δικαιώματα αποκλειστικά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου