Αν σ' είχα στα χέρια μου... Τάκης Κτενάς.

Αν σ' είχα στα χέρια μου
θα έκανα λέξεις τα χάδια μου,
νότες τα φιλιά μου
να παίζω μουσική στο σώμα σου
γυμνό στην αγκαλιά μου!
Αν σ' είχα στα χέρια μου
θα έφερνα τα αστέρια μου
όλα στον ουρανό σου
για να γεννήσουν έρωτα
στο αναφιλλητό σου!
Αν σ' είχα στα χέρια μου
τα χέρια σου θα φιλούσα
ναρθούν τα καλοκαίρια μου
να ανθίζαν τους χειμώνες
που μέσα μου κρατούσα!
Αν σ' είχα στα χέρια μου
θα είχα όλον τον Κόσμο
γιατί εσύ είσαι ο Κόσμος μου
βασιλικός και δυόσμο!
Μα δεν σε είχα εδώ ποτέ
η αγκαλιά μου άδεια
χέρια γιατί μου έδωσες Θεέ?
Αφού αυτή δεν αγκαλιάζουν
τι να τα κάνω ουρανέ?
Για αυτήν νότες χαράζουν
κι όλα ξένα μοιάζουν
σε σύννεφα και σε φεγγάρια
οι λέξεις γίνονται παλικάρια
να πάνε να την βρουν!
Να την φιλήσουν να την δουν
λέξεις που αγαπούν
ξεχασμένες λέξεις που κοιμούνται
και μαζί της ξανά ξυπνούν!
Αν σ' είχα στα χέρια μου
θα είχα όλον τον Κόσμο
γιατί εσύ είσαι ο Κόσμος μου
βασιλικός και δυόσμο!
ΤΑΚΗΣ ΚΤΕΝΑΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου