Φώτισε την μέρα σου... Τάκης Κτενάς.

Φώτισε την μέρα σου με λίγο από αγάπη και στόλισε την
ψυχή σου με αυτήν, ώστε το όνειρο κι η ελπίδα
να μην σβήσουνε ποτέ.
Με ουρανούς και φεγγάρια νάσαι ερωτευμένος και όχι
με γήϊνα και προσωρινά. Με θάλασσα να λούζεις
τις σκέψεις σου και σαν κύματα να είναι αυτές,
πότε τρικυμιώδεις και πότε απαλές. Πότε
ήρεμες σαν λάδι και πότε αφρίζουσες από ωραία και
ευγενή όμως συναισθήματα μόνο και ποτέ από οργή,
από θυμό και από μικρά και χαμαιρπή. Χρυσές ανατολές
στην ζωή σου αυτές που κάθε μέρα θα έρχονται
να φέρνουν νέους ήλιους, νέα ηλιοβασιλέματα
και ουράνια τόξα στην ψυχή σου.
Μην θεωρείς δεδομένα όλα αυτά, ότι κάθε μέρα
θα ξημερώνει, ότι θα βλέπεις τον ήλιο και ότι
θα ανοίγεις τα μάτια. Η κάθε μέρα είναι δώρο,
δώρο απ' τον Θεό.
Μην θεωρείς δεδομένα τα δώρα της φύσης,
του Θεού και όλα αυτά που έρχονται από τους ουρανούς.
Από τους ουρανούς μας έρχονται και εκεί θα ξαναπάνε.
Εκεί ανήκουν όλα, μαζί μ' αυτά και εμείς.
Πεφταστέρια είναι οι άνθρωποι και από τους ουρανούς
η καταγωγή μας. Καμμία γη δεν μας ανήκει.
Περαστικοί είμαστε και από τα μέλλοντα παιδιά μας
την δανειζόμαστε. Από Πηγές με αθάνατο νερό να πίνεις
και όχι από γήϊνες με βρώμικα νερά. Και οι Πηγές ουράνιες
είναι και όποιος πίνει απ' αυτές ευλογημένος θάναι.
Ευλογημένος εσύ, ευλογημένος και εγώ
αν εσύ είσαι ευλογημένος.
Αν εσύ δεν είσαι καλά, ούτε εγώ θα είμαι.
Ο καθρέφτης μου είσαι
και μέσα από εσένα τον εαυτό μου κοιτώ.
Μέσα από σένα ζω και μέσα από εμένα εσύ.
Στα μάτια σου τα μάτια μου κοιτάνε την μορφή μου.
Αν είσαι άσχημος, είμαι άσχημος και εγώ και εάν είσαι
όμορφος εσύ, είμαι και εγώ. Η ασχήμια είναι όπως
και η ομορφιά. Στα μάτια εκείνου που κοιτάει.
Σε εσένα βλέπω αυτό που είμαι και σε εμένα
εσύ αυτό που είσαι. Είμαι εσύ και εσύ είσαι εγώ.
Όλοι είμαστε ένα και σε Ένα όλοι ανήκουμε.
Όλοι Ένα είμαστε!
Αύριο το πρωί που θα ξυπνήσεις,
όταν τα μάτια σου ανοίξεις πες ευχαριστώ.
ΤΑΚΗΣ ΚΤΕΝΑΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου