Ένα Ταξίδι Αγάπης... Μαρία Ιωάννου Φίλη.

Ένα άγγιγμα από το φώς της ματιάς
σου ήταν αρκετό να κάνει την καρδιά
μου να σκιρτήσει για σένα.
Μια νύχτα μαζί σου και η αγάπη σου
έγινε ή φωτιά της ψυχής μου.

Μια νύχτα μαζί σου και μου χαρίστηκε
μια ολόκληρη ζωή.
Είσαι εδώ άραγε ή είναι ψέμα;
Μήπως είναι όνειρο και δεν είσαι εδώ
μαζί με την αγάπη;

Μου αποκρίθηκε ο έρωτας μαζί και η
αγάπη ότι δεν είναι όνειρο αλλά είσαι
εσύ δίπλα μου κοντά μου αληθινός.
Είσαι εδώ και ζωγραφίζεις με αγάπη
τον δρόμο μας πού οδηγεί στην ευτυχία.!

Ετοίμασες τό ταξίδι στο όνειρο μακριά από
εδώ .,
έχοντας για συντροφιά τόν φτερωτό έρωτα
θα πετάξουμε ψηλά μου λές σέ άλλους τόπους μαγικούς,
εξωτικούς, μακριά από πόνο, μίσος και δυστυχία.!

Η αγάπη σου έγινε το χάδι στο κορμί μου αλλά
και τραγούδι μελωδικό που αντάμα
με τό φεγγάρι και τα αστέρια τό
σιγοτραγουδούν και σπάνε την σιγαλιά της
μαγικής βραδιάς μας.!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου