Δεν θέλω να φύγεις... Μαρία Ιωάννου _Φίλη.

Σήμερα μια σκέψη μου βασανίζει το μυαλό ,
κάτι στην φωνή σου μου φάνηκε διαφορετικό.
Λες και κάτι να με τσίμπησε στην καρδιά !!
Ίσως να κάνω λάθος και όλο αυτό να είναι δημιούργημα
της καρδιάς από την πολλή αγάπη ;

Αν όμως είναι αλήθεια θα ήθελα να σου πω αυτά
που νοιώθω βαθειά στην καρδιά μου για σένα !
Δεν θέλω να φύγεις γιατί είσαι εσύ που μίλησες
μέσα μου και αν θυμάμαι καλά μου είπες είμαι αυτή
που χτύπησε την δική σου καρδιά .

Αγάπη μου μην φύγεις !!
Ποιος θα μου κρατήσει το χέρι ξανά εκεί στην
Χρυσή αμμουδιά της που μας έβρισκε αγκαλιασμένους
ο ήλιος μέχρι το πρωί ;

Θυμάσαι ήταν νύχτα και το κύμα της θάλασσας μας εσκαγε
μπροστά μας μελωδικά και έβρεχε τα γυμνά μας πόδια !!

Μην φύγεις άσε με να γείρω στους ώμους σου έστω και νοερά !
Άσε με να παλέψω αν υπάρχει ακόμα ελπίδα
στο τελευταίο όνειρο μου !!

Μπορεί να μήν αγκαλιαστούμε ξανά όμως να ξέρεις ότι
εσύ και εγώ έχουμε περπατήσει μαζί στην ίδια αμμουδιά,
στην ίδια θάλασσα ,κοιτάξαμε μαζί τα ίδια ηλιοβασιλέματα
και ναι ταξιδέψαμε στο όνειρο που το λένε αγάπη !!

Για αυτό μην με αφήσεις μόνη στο όνειρο έλα μαζί μου
και εγώ θα σου ψιθυρίζω σε αγαπώ μέχρι να ξεψυχήσω
στην ζεστή αγκαλιά σου !!!

Maria Ioannou-Fili ..  14_10_2019

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου