Μαγικά Φίλτρα... Τριάδα Ζερβού!!!

Η εικόνα ίσως περιέχει: 1 άτομο, στέκεται
Είμαι η μάγισσα αιώνιων,
αθάνατων ερώτων!
Στα μαγικά μου φίλτρα
δεν μπορείς ν'αντισταθείς!
Τα υλικά μου τα συλλέγω
απ'την έκρηξη των πόθων,
των στεναγμών που αφήνεις
όταν πλάι μου βρεθείς.

Είμαι η νεράιδα του πάθους,
που μαγεύει τη μορφή σου,
είμαι ένα όραμα αχνογάλανο,
στης νύχτας το ημίφως!
Ο κολασμένος άγγελος
που μπήκε στην ζωή σου,
είμαι ατελεύτητου συλλογισμού,
ο άλυτος ο γρίφος.

Μαζεύω ροδοπέταλα
και τα ραντίζω φίλτρα καθαρά!
Τ' απλώνω στ'αντιφέγγισμα,
στο λυκαυγές χαμένων φεγγαριών!
Ξόρκια και λόγια μαγικά τα χείλη μου μιλούν,
υπόσχονται χαρά,
θαμπώνεσαι,ακολουθείς ,
βυθίζεσαι στο φως δικών μου αστεριών..

Στα κάστρα μου τ'απάτητα,
στα βάραθρα ανήκεστων αισθήσεων,
βουλιάζεις,παραδίνεσαι
σε κόσμους λάγνων παραισθήσεων!
Είμαι αμαζόνα που ιππεύει,
στης καρδιάς σου τους παλμούς!
Είμαι εγώ!! Που σ'οδηγώ,
σ'ερωτικούς παροξυσμούς.

Είμαι η γη σου,μα είμαι αόρατη,
στον κόσμο των θαυμάτων!
Είμαι διάφανη σαν κρύσταλλο,
μπορείς το μέσα μου να δεις!
Το τραγουδάνε οι φίλες μου
οι νεράιδες στα δάση των χρωμάτων,
ξέφρενο όταν στήνουνε χορό,
στο φως της χαραυγής

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου