Πανσέληνος... Maria Ioannou-Fili.

Χαζεύω όπως τόσες βραδιές
τόν σκοτεινό ουρανό μου.
Όμως απόψε είναι φωτεινός
από την όμορφη πανσέληνο.!

Είναι φεγγαρολουσμένη η νύχτα
αλλιώτικη, μαγική.
Θαρρείς και μου έστειλε για συντροφιά
το ασημένιο φεγγάρι με τους ακόλουθους
του τα χιλιάδες αστέρια!

Μια νύχτα παραμυθένια που δεν θέλω
να ξημερώσει πριν το φεγγάρι να σου
φωτίσει τόν δρόμο σου για να έρθεις
να με βρεις!

Είσαι στην σκέψη μου και τό φεγγάρι
το καταλαβαίνει καί ρίχνει την
ασημοσκόνη του και είσαι εδώ μαζί μου
ακούω την γλυκειά φωνή σου.!

Μου αρέσει αυτή η νύχτα που στο φώς
του φεγγαριού αγκάλιασες τό κορμί μου.
Φεγγαρολουσμένοι προχωρήσαμε εκεί
πού μας έριξε για δώρο τό ολόγιομο
φεγγάρι την ασημοκεντημένη κρεμαστή
σκάλα του για να βρεθούμε κοντά του.!

Τα πεφταστέρια γύρω μας χιλιάδες
και εμείς κλείνουμε τα μάτια και
κάνουμε την δική μας την ευχή που
δεν είναι άλλη παρά να είμαστε μαζί
μια ολόκληρη ζωή!

Δεν θέλω να ξημερώσει αυτή
η νύχτα με την όμορφη πανσέληνο μου
γιατί θα σβήσει τό όνειρο και δεν θα
είσαι δίπλα μου θα σε πάρει μακρυά μου
και θα μείνει πάλι να ξαγρυπνώ μόνο
στην σκέψη σου !

Μήν ξημερώσεις νύχτα μου άσε λίγο
να κρατήσει τό ταξίδι στο όνειρο με
την αγάπη μου και την όμορφη πανσέληνο
για συντροφιά!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου