Πέρασαν ήδη δεκαεννιά χρόνια. ΠΑΤΕΡΑ.. Ζερβού Τριάδα.

Η μνήμη σήμερα γυρνά σε χρόνια περασμένα
Στα νιάτα,στα μικρατα μου,σε χρόνια ευτυχισμένα.

Τότε που σ' είχα πλάι μου ακοιμητο φρουρό μου,
Τότε που ζούσα ανέμελα μαζί σου στο χωριό μου..

Ήμουνα το ενδέκατο πατέρα μου παιδί σου,
Ένα κομμάτι και εγώ τσ' ελευθερης ψυχής σου.

Θυμάμαι τον αγώνα σου με την γλυκιά μου μάνα
Να έχεις ένδεκα παιδιά είναι μεγάλο θάμα.

Τι κόποι..Και τι βάσανα χρειάστηκαν πατέρα
και τι υπερπροσπάθεια για να τα βγάλεις πέρα..

Αλλά μ' αναθρεψες σωστά,σου το αναγνωρίζω
Δεν ήμουν εύκολο παιδί το ξέρω,το γνωρίζω.

Ούτε και το πιο φρόνιμο παιδάκι στο χωριό μου,
Όλο το ξύλο που 'έφαγα μου βγήκε σε καλο μου .

Σαν σήμερα ταξίδεψες πατέρα σ άλλα μέρη..
Μα φρόντισε η θύμηση κοντά μου να σε φέρει..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου