Στάσου στα πόδια σου ξανά, ψηλό μου παλικάρι... Κατερίνα Κοτσιλιτη.

Σκληρή μα και γλυκιά ,που είναι η ζωή!!!
Φιντάνι μου , καμάρι μου, πνοή μου. και χαρά μου.....
Μη σκιάζεσαι αγόρι μου, γλυκό μου παλικάρι...
Έτσι είναι η ζωή δυο κάτω και μια πάνω......
Κοίταξε γύρω σου να δεις ,όλοι έτσι προχωράνε....
Έτσι είναι για όλους μας.......

Έπεσες ;;;;;; μην νιώθεις μόνος σου..... 
Όχι .....εγώ δεν θα σε αφήσω....!!!!
Για σένα, σε όλη μου τη ζωή, υπάρχω , παλεύω και αναπνέω....
Ακόμα και άμα χρειαστεί, και αυτήνε σου τη δίνω....

Σαν έπεσα εγώ, ναι πόνεσα.....
Μά σαν είδα τη μορφή σου, αμέσως σηκώθηκα όρθια,
σε κράτησα γερά , απ' το μικρό χεράκι....
Γοργά τρεχάτοι, τα αφησαμε , όλα πίσω ......
Μπροστά μας είναι η ζωή και οι χαρές και λύπες.....
Μπορες, βροχές , στραβοπατήματα , μπροστά μας είναι τώρα.
Μα δυο μαζί είμαστε, τι θα μπορεσουν ,να μας κάνουν ;;;;;;

Μικρό παιδί κι εγώ σαν κι εσένα, 
Τρέχω ξέφρενα να προλάβω και εγώ μαζί σου.....
Τρέχουμε και οι δυο σαν να μην υπάρχει αύριο .....

Τώρα επεσες εσύ...;;;;Τι έγινε .....δεν πειράζει....!!!!!
Κοιτάμε μεσα στα μάτια μου, προσπάθησε και πάλι......

Στάσου στα πόδια σου ξανά, ψηλό μου παλικάρι.....
Ξεκίνα.... τώρα εσύ θα με τραβάς...καί εγώ απλά θα σε αγγιζω.
Ξεκινα .......πάλι γιόκα μου, αγέρωχος, λεβέντης...
Ξεκίνα με τα όνειρα που είχες και προχώρα...

Με την ευχή και την αγάπη μου , πλάι σου πάντα θα είμαι .......
Δίπλα σου θα στέκω και θα παρακαλώ Τη Μάνα Τη Μεγάλη....
Κοντά στην Ευωδιά Της και στην καρδιά σου αγάπη, 
Θα σου χαρίσει, ότι ποθείς και όπου Η Χάρη Της μας βγάλει....

Γλυκιά που είναι η ζωή , πλάι σου σαν έχεις ανθρώπους που
σ' αγαπάνε, κι εσύ το ανταποδίδεις.....
Αυτό και μόνο αυτό να κυνηγάς, την αγάπη , τη μεγάλη....
Αυτό από μόνο του , σου φτάνει την ευτυχία ,
για να βρεις και να γλυκογερασεις......

Αφιερωμένο, στον γιο μου Βασίλη 
Κατερίνα Κοτσιλιτη 5/8/2019

1 σχόλιο: