Αγαπητό ημερολόγιο μου.... Νάκου Βασιλική.

Αγαπητό ημερολόγιο μου....
Κάπως έτσι ξεκινούσαμε πολλοί όταν αποτυπώναμε σκέψεις
και συναισθήματα πάνω σε ένα φίλο χαρτί.
Κάπως έτσι και εγώ για μια ακόμα φορά ξεδιπλώνω σκέψεις
και συναισθήματα σε σένα.
Σκέψεις που πολλές φορές με πνίγουν, συναισθήματα
που καμιά φορά μου κόβουν την ανάσα.
Ένας φόβος για το αύριο,το τώρα,το μέλλον!!
Τι θα κάνω,πως θα συνεχίσω,θα τα καταφέρω;
Κουράστηκα να ταλαιπωρώ όσους είναι κοντά μου
με τα σκαμπανεβάσματα μου.
Μα κουράστηκα και εγώ η ίδια γιατί με πνίγει όλο αυτό.

Αγαπητό μου ημερολόγιο!!
Φέτος αποφάσησα να κάνω κάτι καλύτερο για μένα την ίδια.
Φέτος αποφάσησα να πραγματοποιήσω κάποια όνειρα
που προέκυψαν πρόσφατα.
Φέτος αποφάσησα να δείξω ότι αξίζω κάτι καλύτερο
γιατί είμαι εγώ καλύτερη πια.
Πόσοι κάναν όνειρα που ποτέ δε πραγματοποίησαν;
Πόσοι κάναν όνειρα πάντα πάλευαν ακόμα και σήμερα
να τα κάνουν αληθινά.
Εγώ πάντα έκανα πολλά όνειρα μα τίποτα από αυτά
δε βγήκε αληθινό.
Ένα μόνο πραγματοποιήθηκε.
Ποιο είναι αυτό;
Η οικογένεια μου ημερολόγιο μου.
Ο άνθρωπος μου,το παιδί μου.
Αυτα τα υπέροχα δύο πλάσματα που έχω στη ζωή μου.
Τους άντρες της ζωής μου!!!
Δε ξέρω πως μπορώ να μη πληγώνω αυτούς που αγαπώ,
δε ξέρω τι παθαίνω ξαφνικά.

Αγαπητό ημερολόγιο μου για μια ακόμα φορά πλήγωσα κάποιον.
Έπρεπε να γίνουν κάποια πράγματα για να ξυπνήσω,
για να καταλάβω και ελπίζω να μην είναι αργά.

Αγαπητό ημερολόγιο μου γυρίζω σελίδα,
κάνω νέα αρχή,βάζω μπρος για τα καλύτερα.
Ίσως έτσι όλα ξαναγίνουν όπως πριν.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου