Ο Μάγος Των Ερώτων... Τριάδα Ζερβού.

Ο μάγος των ερώτων μου έρχεται κάθε βράδυ,
στα πιο βαθιά μου όνειρα ,μέσα στις σιωπές μου!
Με ένα μαγικό ραβδί σκορπάει το σκοτάδι,
και πλημμυρίζει άγιο φως όλες τις χαραυγές μου...

Σαν έρχεται πανσέληνος,τα ξωτικα του δάσους,
ακολουθούν τον μάγο μου,τον φέρνουν συνοδεία!!!
Μαζι, νεράιδες,μάντισες, που κουβαλούν του πάθους,
τα φρούτα και τ' αφήνουνε πεσκέσι στην πλατεία...

Εκεί, που άλλα αερικά, χτιζουνε την εξέδρα,
παρέα με τις μάγισσες, για την τρανή γιορτή!!!
Ξεφεύγω απο τον λήθαργο,και κάθομαι στην έδρα!
Προσμένω το ξεκίνημα!! Ξεχωριστή τιμή!!!

Αφού για μένα στήνουνε το πάρτυ της χαράς!
Το 'χει φροντίσει ο μάγος μου,η ανάσα της ζωής μου!
Μου δίνει πρώτα να γευτώ,φρούτο της λησμονιάς
κι ύστερα γίνεται ο Θεός,ο ήλιος της ψυχής μου.

Ακούραστα τα ξωτικά παίζουν βιολιά και λύρες,
χτυπάνε άσπρα τύμπανα με τέμπο,ρυθμικά!!
Λικνίζονται οι νεράιδες!!!Το νου μου, μου τον πήρες,
του λέω και χαμογελά,θαρρώ αινιγματικά...

Αστραφτερή κι ατέλειωτη, του έρωτα η γιορτή...
Ο μάγος μου κρατεί ανοιχτή,την πόρτα της καρδιάς μου,
γέρνω στο προσκεφάλι μου,στην γάργαρη πηγή,
ξυπνώ!!!Κι εκείνος βρίσκεται και πάλι μακριά μου ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου