Μαγεμένη στην εύγλωτη σιωπή... Στέλλα Βρακά.

Μαγεμένη από το άπιαστο ανώτερό σου
βυθίστηκα στις λέξεις
για ν' αναδύομαι απ' το βάθος της καρδιάς
να φτερώνω την ψυχή μου.

Στην νωχελική πορεία, τα σπασμένα μου βήματα
στις παρυφές της λύπης και της χαράς
ο έρωτας που ξέρει να φτιάχνει τόσο καλά
το "σ' αγαπώ" .

Τα απρόσμενα κύματα της σκέψης μου
καλεσμένα οπωσδήποτε
απ' την συχνότητα του φωτός σου
στην μεγάλη αλήθεια των εκστατικών στιγμών
της φύσης
αγκαλιάζουν την παρηγόρια.

Το ανέγγιχτο χάδι σου, αποσκευή περιούσια
ανεκτίμητη δωρεά ζωής
φωτιά πολύτιμη, σε δύσκολο χειμώνα
νερό σπάταλο, σε άνυδρο χώμα
καρπός γνώσης, στο στέρφο χωράφι μου.

Μαγεμένη από το άπιαστο ανώτερό σου
στις λέξεις που ριγούν και σαλπάρουν
για τον ήλιο του άβατού σου, η καρδιά κι η ψυχή μου.

Στην εύγλωτη σιωπή
τα αρώματα των φθόγγων των ρημάτων.
Κι όλα τα γράμματα στο "σ' αγαπώ"
με αναγνωρίζουν.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου