Σ' ακολουθώ μέσα στ' όνειρο... Νέλλη Κουμεντάκη.

Το ταξίδι μου ονειρική στιγμή,
και η νύχτα φαντάζει μαγική, οι σκέψεις
σαλπάρουν μ 'αποπλανούν, στη ψυχή μου στενάζουν
σιγοραγουδούν!
Το ταξίδι μου του ονείρου σιωπή, μέσα εκεί
σ' αφιλόξενα πέλαγα στου βοριά
την ατίθαση βουή!
Στο ξέσπασμα των κυμάτων στου χειμώνα
την αστραποβροντή, στους ωκεανούς σου
αρμενίζω, στων ματιών σου το θαλασσί
χωρίς λογική!
Το ταξίδι μου στης νύχτας τ' απόβροχο,
στου ήλιου την ανατολή, το καταφύγιο μου
έχεις γίνει στο χαμόγελο σου αναπνέω στης
καληνύχτας μας το φιλί!
Το ταξίδι μου ονειρική στιγμή, τη σκέψη σου
αγκαλιάζω στους ήχους κάποιου βαλς τη μουσική,
μελωδία μαγική στη σιωπή της φυγής!
Μια αγκαλιά ρομαντική, μες το βλέμμα σου εστιάζω
λάμψεις σμαραγδί, ξέφρενα χορεύεις κι εγώ σ' ακολουθώ,
εκεί στο πάθος της ψυχής σου, στα χέρια σου έχω αφεθεί!
Σ' ακολουθώ μέσα απ τη μουσική, στο βυθό σου
ρεμβάζω, σ' αγαπάω ξέρεις γιατί, ομορφαίνεις τη ζωή μου
μέσα απο σένα ανθίζει η ψυχή!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου