Έλα μην φοβάσαι... Ιωάννα Καγκαρά.

Σαν το παραμύθι θα με βρεις εκεί που ο νους τρελένετε με τη
λογική. Πάντα ήμουν η ακρογιάλια σου σε κάθε φουρτούνα
που πέρναγες. Σε έσκαγε το κύμα προς την μεριά μου
για ν'ανταμώσεις σαν το όνειρο που θα σε ξεκουράσει.
Έλα μην φοβάσαι.
Είμαι ο μύθος που θα ξεπροβάλει για να σου δώσει
λίγο νερό και να σε ακούσει.
Χρόνια κρατάει αυτός ο μύθος μου και εγώ έμεινα
στο μυαλό του κάθε ταλαίπωρου ταξιδεμένου
σαν το μαγικό όνειρο που μεταμορφώθηκε σε πραγματικότητα.
Μην φοβηθείς όταν με δεις.
Το υποσυνείδητο πάντα ζωντανεύει για να σε τραβήξει
από τη σκληρή πραγματικότητα.
Είναι εκεί για να σου θυμήσει ότι οι καρδιές ποτέ δεν γερνάνε.
Παραμένουν παιδιά για να μπορούν να προχωράνε.
Έλα και μην φοβηθείς.
Στα παραμύθια ζωντανεύεις αυτό που επιθυμείς.
Το ψέμα με το όνειρο μπορείς να δεχτείς να γειάνει
η καρδιάς σου στη στάλα πληγής
Έλα και μη φοβηθείς θα στέκω εικόνα αγνής προσευχής
που εσύ την αντάμωσες και μέσα να ονειρευτείς
Να γίνω ή μούσα σου και εσύ πειρατής

Ιωάννα Καγκαρά

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου