Σε Βρίσκω... Μάντυ Τσιπούρα.

Μέσα στο φως των αστεριών,
στις νιφάδες των αστραπών,
στις ασημένιες ανταύγειες των φεγγαριών,
παρέα με Νηρηίδες κρυστάλλινων πηγών
που με τα κυανθοστόλιστα ραβδιά τους
μαγικά κεντούν τις ανασεμιές των πόθων
σαν απαλή αίσθηση δροσιάς,
στη μελωδική χροιά των βροχών
συμφωνικές ορχήστρες της φύσης
που λουφάζουν στη μεταξένια
αγκαλιά των βλαστών,
στο άρωμα των νυχτολούλουδων
κάτω απ' την άλικη αστροφεγγιά,
στις φωτολάμψεις των γαλαξιών
συμπαντικά ερωτικά καλέσματα,
στις ανατολές των ήλιων
αέναα καλωσορίσματα
του ανέσπερου φωτός,
μέσα σ' αυτά σε βρίσκω.
Το σκίτσο σου σκιαγραφώ
με χρυσαφένιες πινελιές
δυο μονογράμματα
η υπογραφή μου
το δικό σου, το δικό μου.
Ξύπνησε η αυγή, άδραξε τη μέρα
που η αγάπη σου
ταυτίστηκε με μένα.
Με αισθάνεσαι, σε νιώθω
σου διοχετεύω την ενέργειά μου
γεμίζεις, με πλημμυρίζεις
σε κάθε κύτταρό σου η αναπνοή μου.
Είσαι εντός μου, παντού, εσύ.
Μάντυ Τσιπούρα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου