Απόψε σαν έκπληξη...Ιωάννα Καγκαρά.

Απόψε σαν έκπληξη
σε είδα μπροστά μου
να στέκεις σαν φύλακας
σε κάποια γωνία
το ξέρω πως νοιάζεσαι
γλυκιά ομορφιά μου
να δεις πως περνάω
και αν είμαι καλά.
Το χέρι μου κράταγες
σαν να"ταν λουλούδι
τα χείλη σου ακούμπησες
πολύ απαλά
και λόγια αγάπης
μου λες σαν τραγούδι
χαϊδεύεις με πάθος
τα σγουρά μου μαλλιά.
Απόψε στ" όνειρο
σε είδα άγγελε μου
και αυτό που ζητούσα
φαινόταν αλήθεια
θα είμαι δικιά σου
και απλά αγκάλιασε με
θα καίνε για σένα
τα δυο μου τα στήθια.
Στον ώμο σου έγερνα
να νιώσω ηρεμία
θα είσαι δικός μου
αυτή τη βραδιά
Τα μάτια σου λάμπανε
καθώς τα κοιτούσα
και εγώ να ταξίδευα
μέσα σ"αυτά.
Απόψε στον ύπνο μου
σε νιώθω άγγελε μου
να στέκεις κοντά μου
σαν το φως αστεριού
και φίλα με αγάπη μου απόψε με πάθος
πριν με ξυπνήσει
το φως του αυγερινού.

Ιωάννα Καγκαρά

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου